2181
Sök

www.autoeliten.se, sveriges otrevligaste verkstad?

4 001 Inlägg
11 mars 2008
Ifall han nu ska anmäla dom så gäller det ju att man inte har gett tillbaka med samma mynt innan anmälan kommit in för då blir det inte mycket av den.

Det är väl ingen ide att sjunka till samma nivå som dom utan det är bättre att vara saklig i ett sånt här ärende.

Ni som ringer/mailar till företaget och trakasserar dom är lika skyldiga till ett brott som han på företaget och trådskaparen kan bli åtalad för medhjälp/anstiftan till trakaserier

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

442 Inlägg
11 mars 2008
Toxan skrev:
Skrev nyss till dom och sa att dom borde kolla upp om deras mail är hackad. Eller åtminstone ge han som sitter och svarar på mail sparken!

skrev du mail? inte så smart va om det inte är dom eftersom det är "hackern" bara som får det då..

DFFL
9 020 Inlägg
11 mars 2008
hummer89 skrev:
Toxan skrev:
Skrev nyss till dom och sa att dom borde kolla upp om deras mail är hackad. Eller åtminstone ge han som sitter och svarar på mail sparken!

skrev du mail? inte så smart va om det inte är dom eftersom det är "hackern" bara som får det då..

HAHAHA, genomtänkt åtgärd... tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

7 100 Inlägg
11 mars 2008
hummer89 skrev:
HAHAHHAHAHHA, ringde till dom nyss lol använde busringningsprogrammet liefi big_smile FAn va kung de va att använda "TJENA fetknopp! bra eller?" "sura gubbjävel, du är så jäääfla sur va" nu har jag sagt mitt till dom jäklarna!! Bortsätt från att han som svara va en av dom yngre.

ja nu vet man varför dom svarar så elakt........

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

50 Inlägg
11 mars 2008
hummer89 skrev:
Toxan skrev:

Trött idag wink

Det vet du!

Seat Leon Cupra 2007 - 320hk
322 Inlägg
11 mars 2008
det står på deras hemsida att dom söker en till som jobbar där!
tror inte nån vill jobba där!

Vw trimmare
2 995 Inlägg
11 mars 2008
nu borde alla lugna ner sig
autoeliten.se ligger med på hackade "listan" så kolla upp att det verkligen är RÄTT telefon nummer och ring och se bemötandet ni får där.....förmodligen sitter det en 16-åring och blir upphetsad av att svarar på dessa mail så börja inte sorida rykten för snabbt....

442 Inlägg
11 mars 2008
Toxan skrev:
hummer89 skrev:
Toxan skrev:

Trött idag wink

heheheh

senaste nytt.. Ringde och frågade vem som skötte mailen men han hade ingen anning sa han(han blandade sig inte i det sa han) men han lät Väääldigt skum. Såå jaa jag tror deras chef är jobbig faktiskt.
Så det äör ingen idé att non annan ringer nu..

BTW: Vanligt snällt bemötande fick jag.
Senast redigerat av hummer89 (11 mars 2008)

4 670 Inlägg
11 mars 2008
MeloveGolf skrev:
autoeliten.se ligger med på hackade "listan" så kolla upp att det verkligen är RÄTT telefon nummer och ring och se bemötandet ni får där.....förmodligen sitter det en 16-åring och blir upphetsad av att svarar på dessa mail så börja inte sorida rykten för snabbt....

Isf borde väl någon kanske ringa till dom o berätta?

...has left the building...
4 474 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
WeDo: Nej varför skulle jag ringa? Har inget att säga autoeliten.se...Tanken med tråden var/är att delge er vilket bemötande jag fick, kan knappast höra till vanligheterna att man får sådana svar...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

442 Inlägg
11 mars 2008
mickius skrev:
MeloveGolf skrev:

jaa men jag orkar inte lägga mig i mer, jag sa när han frågade vrf jag undrade "ngr som inte får ngt svar när dom mailar"

11 mars 2008
har man något bakom pannbenet så svarar man inte på det sättet som beskrivs här. personligen tror jag inte att det är företaget autoeliten som svarar på dessa mail då de i sådanna fall gräver sin egen grav. men som många varit inne på så är nog deras sida/mail hackad.

Noiseprojekt
11 mars 2008
hummer89 skrev:
mickius skrev:
MeloveGolf skrev:

jaa men jag orkar inte lägga mig i mer, jag sa när han frågade vrf jag undrade "ngr som inte får ngt svar när dom mailar"

Snygg vändning efter Chrizz utskällning

One Man Clan
4 287 Inlägg
11 mars 2008
bmx skrev:
hummer89 skrev:
HAHAHHAHAHHA, ringde till dom nyss lol använde busringningsprogrammet liefi big_smile FAn va kung de va att använda "TJENA fetknopp! bra eller?" "sura gubbjävel, du är så jäääfla sur va" nu har jag sagt mitt till dom jäklarna!! Bortsätt från att han som svara va en av dom yngre.

ja nu vet man varför dom svarar så elakt........

Asgarv smile

Volvonörd
1 187 Inlägg
11 mars 2008
Jag ringde dit nu och det var en kille i en verkstad som svarade frågade efter Alex den andra kundmottagaren men han fick aldrig luren... Hade fullt upp i bakgrunden med nån bil... Men det verkar ju som om dem är hackade....

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

442 Inlägg
11 mars 2008
TheRefunder skrev:
Jag ringde dit nu och det var en kille i en verkstad som svarade frågade efter Alex den andra kundmottagaren men han fick aldrig luren... Hade fullt upp i bakgrunden med nån bil... Men det verkar ju som om dem är hackade....

jaa för han va rätt trevlig som jag talade med. Han va bara lite paff över min "duma" fråga om vem som skötte mailen xD

Vw trimmare
2 995 Inlägg
11 mars 2008
mickinho skrev:
har man något bakom pannbenet så svarar man inte på det sättet som beskrivs här. personligen tror jag inte att det är företaget autoeliten som svarar på dessa mail då de i sådanna fall gräver sin egen grav. men som många varit inne på så är nog deras sida/mail hackad.

www.autoeliten.se är enligt cjl hackad och förmodligen ligger user/pass öppet för alla som vill in och ha "skoj"  massa små barn som sitter bakom proxys och skriver...det förstör extremt mycket för företaget..

Körv
3 535 Inlägg
11 mars 2008
Irriterande.

Truckdriving Man

3 390 Inlägg
11 mars 2008
dawwe skrev:
WeDo: Nej varför skulle jag ringa? Har inget att säga autoeliten.se...Tanken med tråden var/är att delge er vilket bemötande jag fick, kan knappast höra till vanligheterna att man får sådana svar...

Varför du skulle ringa ?  För att det är DU som fått det bemötandet och DU som hängt ut företaget/person här i tråden... Så då borde det väl isf vara du som kontrollerar att det är just ägaren som svarat kanske, istället för att någon oskyldig drabbas ?

Som sagt... Är väldigt väldigt tveksam nu... Om man tittar på hur han svarar så är det garanterat någon runt 15-16 år som tycker det här är kalas kul... Inte en tanke på konsekvenser ...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

442 Inlägg
11 mars 2008
ring och säg det non så blir dom glad smile

och TS ring och fråga om din fråga så går det nog bra wink

Sök