Jag byte till sommar sulor i fredags o nu snöar det! Som tur är så finns det en bil till o det har vinterhjul på! Det ser ut här (utanför Borås) som snöandet avtar o det är +1.5 grader vilket betyder att det blir inte mycket kvar till kvällen eller imorn.
fy fan va jobbigt har inte vart nån vinter alls och så kommer snön nu under mars. I göteborg har ju kommunen redan varit igång och städat bort all grus från gatorna hoppas fan dom inte kommer ut med skiten igen. Några kärringar får la ta smällen och bryta sina höfter. men det verkar iallafall inte hålla i sig det är redan plus grader och börjar smälta.
Håller med det är förjävligt.... vill inte ha mera snö nu,har det inte kommigt nå på hela vintern behöver det inte komma nu heller! Snöade i morse här i söderhamn med (mellan gävle och huddiksvall) men nu är allt borta igen tack och lov
Haha, jävla skit säger jag bara... Jag som satte dit sommardäcken igår, efter att ha övertalat massa poolare att det inte lär bli halt mer:P Lär få höra mycket skit av dom idag... Man ser ju inte ens bilen längre!
Jag har bilen i jobbet. Kör typ 25 mil per dag.. Och då möttes jag av två decimeter snö när jag hade kommit halvvägs.. Bara å vända hem igen å byta till morsans fård focus
ja som satte på sommardäcken igår å vaxade bilen i hopp om inget mer salt eller snö.. damn
Hehe ja du är inte ensam... jag som hämtade min bil från lackbehandlings firman i nyköping.. o hoppades på en fin vecka eftersom jag nu ska låta det härda i 2 veckor innan jag kan tvätta den ordentligt.. Och här i gbg saltar de på som bara den nu!
Snör här med nu:( Tur att man inte är beroende av bilen denna veckan. Hoppas det slutar snö snart. Men enligt SHMI kan det fortsätta snöa ända fram tills på söndag. På en del ställen i mellan svergie men men det är ju som sakt bara mars månad och då kan det fortfarande komma snö. Men igår va det 12+ grader här och då tror man knappast att det ska bli snö dagen efter:P