2647
Sök

Färjestad - Frölunda

82 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
Hej alla bilgalningar, jag tror nog att någon av er såg matchen och vad tycker ni ? rätt beslut? själv tycker jag dom gjorde fel som dömde bort målet, efter som dommarsignalen inte gått.

Och eftersom dom inte dömde mål, så borde dom väl fått 5 sekunder till inte 3? och klockan gick från 55 till 57, är inte de 2 sekunder? skandal frölunda, skandal!

34 Inlägg
20 mars 2008
Gillade inte heller hur allt gick tillväga! Dock är det synd att gammla havre mopeder och balett på is ska gå före frölunda till att vistas i skandinavium. (sen var det ju glapp i klockan så några två sec gick det ju inte direkt!

83 Inlägg
20 mars 2008
När slutsignalen lät så släppte ju ari pucken med blicken och ställde sig upp, och slutade tillsammans me alla andra att spela i tron om att matchen va slut, den enda som spelade vidare var ju den fbk´are som la "målet".
Jag anser att det va rätt dömt.
Sen kan jag väl hålla med om att dom kunde fått sina 5sek i stället för 3. men men, hade ju inte hjälpt Fbk med 2 extra sek med den utväcklingen som va efter tekningen...

Heja Frölunda, men död åt vissa av deras "suporters" som kastar saker!!!

Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience

34 Inlägg
20 mars 2008
Dom borde fan hänga ut honom i media !!!

1 002 Inlägg
21 mars 2008
jeppe__ skrev:
Hej alla bilgalningar, jag tror nog att någon av er såg matchen och vad tycker ni ? rätt beslut? själv tycker jag dom gjorde fel som dömde bort målet, efter som dommarsignalen inte gått.

Och eftersom dom inte dömde mål, så borde dom väl fått 5 sekunder till inte 3? och klockan gick från 55 till 57, är inte de 2 sekunder? skandal frölunda, skandal!

tycker de ska skrota frölundaborg o bygga nytt. eller helt enkelt stå på sig. baletten på is kunde helt enkelt ha varit i frölundaborg.. sen är de ju större skandal att de halgar in grejer från läktaren än visa tveksamma dommar beslut.. men men,, nu match på lördag. må bästa lag vinna.. heöst vargarna då smile

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"

82 Inlägg
21 mars 2008
Trådstartare
Gräsberg skrev:
jeppe__ skrev:

tycker de ska skrota frölundaborg o bygga nytt. eller helt enkelt stå på sig. baletten på is kunde helt enkelt ha varit i frölundaborg.. sen är de ju större skandal att de halgar in grejer från läktaren än visa tveksamma dommar beslut.. men men,, nu match på lördag. må bästa lag vinna.. heöst vargarna då smile

japp håller med, hoppas bara man hinner hem från elmia så man hinner se matchen smile

strul me klockan är lågt å skylla på tkr ja, eftersom vi har sån klocka i ängevi i forshaga å den har inte krånglat, men jaja
Senast redigerat av jeppe__ (21 mars 2008)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
21 mars 2008
SORC skrev:

Det gjorde dom ju...publiken hjälpte publikvärdarna att identifiera han som kastade in flaskan.
Sen visade canal+ honom hela vägen från sin sittplats tills han va ute ur arenan i princip....
Kanske skulle se matchen? tongue

Jävla bra match iaf, hade ju allt! Rättvis seger till slut, såklart :> Roligt roligt, nervpirrande o dommarn gjorde rätt, skulle dock gett 5 sek.

203 Inlägg
21 mars 2008
Mortalis skrev:
SORC skrev:

Det gjorde dom ju...publiken hjälpte publikvärdarna att identifiera han som kastade in flaskan.
Sen visade canal+ honom hela vägen från sin sittplats tills han va ute ur arenan i princip....

Jävla bra match iaf, hade ju allt! Rättvis seger till slut, såklart :> Roligt roligt, nervpirrande o dommarn gjorde rätt, skulle dock gett 5 sek.

HAHA, det var riktigt skoj när dom filmade honom hela vägen ut tongue så rätt. Undra vad som sägs på jobbet på Tisdag big_smile Tur Frölunda inte förlorade pga av honom ialf. Helt rättvis seger till slut!

301 Inlägg
21 mars 2008
Gräsberg skrev:
jeppe__ skrev:

Tycker dommaren gjorde rätt som inte dömde mål..
Alla slutar ju spela när singnalen går.. är ju ingen dommare som blåser av matchen som i fotboll..
men helt klart jävligt dåligt att det kunde hända..

Till slut så spelar det nog ingen roll för Hv71 kommer att vinna sm-guld..

OEM <3
6 957 Inlägg
21 mars 2008
"De e glapp i den här jävla klockan förstår du" vilket jävla svar?
Elitserienivå dessutom tongue

OEM <3

3 714 Inlägg
21 mars 2008
vilka vann den matchen??

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
21 mars 2008
helt klart rätt beslut. dom lyssnade ju på ljudsignalen och ari slutade spela då är det ju skandal om dom säger att matchen inte är slut.

bollen: frölunda vann matchen.

119 Inlägg
21 mars 2008
FFFRRRRRÖÖÖÖÖÖÖLLLLLUUUNNNNNDDDDDAAAAAAAAA! <3 !!!

Hatar Färgestad. xD

//Alexander o.O

524 Inlägg
21 mars 2008
Någon som har koll? Vilka matcher återstår? Vilka lag e kvar?

1 311 Inlägg
21 mars 2008
Fel beslut, FBK´s mål skulle ha gillts, eftersom detr fortfarande var matchtid! tutan gick ju precis när det blev mål så jag tror inte att de släppte hela spelet utan skyller på det!

Men det är lugnt, vi tar er på lörda! big_smile

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze

34 Inlägg
21 mars 2008
Mortalis skrev:
SORC skrev:

jodå såg matchen men man såg ju inte så jäkla bra eftersom han hade kepsen som täkte nästan hela ansiktet! jag skulle mer vilja ha mittuppslag i Aftonbladet:D

3 714 Inlägg
22 mars 2008
GrebyAxel skrev:
Någon som har koll? Vilka matcher återstår? Vilka lag e kvar?

bara fbk å frölunda är kvar i kvartsfinalen....

semin vet jag ej

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Intresseklubben
673 Inlägg
22 mars 2008
haha, nissarna med tutan som gjorde fel.. och såklart målvakten lämnar kassen för gå mot sina lagkamrater för fira vinsten när man hör slutsignalen..

Frölunda kommer ta det, dem är starka och vi tror på frölunda!

/Mvh Andreas

74 Inlägg
22 mars 2008
Solklart att det inte var mål.. spelarna slutade ju spela när slutsignalen ljöd.. Och idag så håller vi såklart på Frölunda så vi går vidare tongue

Awuenobap

Bobo
22 mars 2008
Gillar inte Frölunda men hatar FBK så det får bli Frölunda som får min röst

Sök