Hej alla bilgalningar, jag tror nog att någon av er såg matchen och vad tycker ni ? rätt beslut? själv tycker jag dom gjorde fel som dömde bort målet, efter som dommarsignalen inte gått.
Och eftersom dom inte dömde mål, så borde dom väl fått 5 sekunder till inte 3? och klockan gick från 55 till 57, är inte de 2 sekunder? skandal frölunda, skandal!
Det av fel. Färjestad skulle ha de målet helt klart. den domaren ska inte vara på isen.
Fel beslut, FBK´s mål skulle ha gillts, eftersom detr fortfarande var matchtid! tutan gick ju precis när det blev mål så jag tror inte att de släppte hela spelet utan skyller på det!
Men det är lugnt, vi tar er på lörda!
Såg inte du heller matchen?? Ahonen såg ju inte ut att ha ögonen på pucken när den gick i mål direkt. Det kan du inte säga... Sen tycker även jag att det är skandal att klockan krånglar. Men man kan ju därimot inte begära att Frölunda skall ha ensam-rätt på skandinavium. Såg igår när jag zappade att det var fullsatt även fast det bara va konståkning.=P Men man får hoppas på en lite rolig, underhållande och nervös match i kväll... Lycka till...
FRÖLUNDA!!!!!
.............................................................................. Hv71 Timrå Lindköping Är det som är kvar i slutspelet...
Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??