Nån som har lust att göra min lilla tröttförti lite snyggare? Så jag får lite idéer till vad man kan göra med den? Fritt fram att leka (försök dock att behålla färgen)
Någon duktig PS som skulle vilja göra mina fälgar mattsvarta med kromade hjulbultar, har ni andra förslag så kom med dom också, men är i första hand ute efter mattsvarta.
Någon duktig PS som skulle vilja göra mina fälgar mattsvarta med kromade hjulbultar, har ni andra förslag så kom med dom också, men är i första hand ute efter mattsvarta.
Riktlinjerna är följande : Kolfiberhuv med blåa huvlås Svarta fälgar Vita sidor men svarta lister Svart tak Kofångar/grill vet jag inte vad som blir snyggast men Svart eller vit Ska även sättas in ett par angeleyes eller devileyes så om någon får in det vore det splended
Vora skönt om någon orkade pilla lite Tack på förhand! Mvh
Jag hitta en uppsättning fälgar idag, som jag ble sugen på är det någon som kan sätta dom på min bil så skulle det uppskattas, en liten sänkning av bilen vore även trevligt.