Tror faktiskt på anzio. är inne på volvos nebula fälgar och måla dom i samma mörkgrå/sidenmatta färg som anziona. Bara för att inte ha samma som andra:-) men tackar för du tog dig tid. inte lika många att bälja mellan nu:-)
Mega pantera brukar ju sitta fint på dom flesta modellerna
Jar såna eller iallafall liknande såna på mina vinter däck, Dom e la inga roliga?
Alla har vi olika tycke Personligen tycker jag dom är rätt snygga faktiskt, Vad som helst är ju bättre än R fälgar nu för tiden, (Allt för vanliga, därav att jag inte ska ha såna till sommarn) hehe!
Mega pantera brukar ju sitta fint på dom flesta modellerna
Jar såna eller iallafall liknande såna på mina vinter däck, Dom e la inga roliga?
Alla har vi olika tycke Personligen tycker jag dom är rätt snygga faktiskt, Vad som helst är ju bättre än R fälgar nu för tiden, (Allt för vanliga, därav att jag inte ska ha såna till sommarn) hehe!
Jo lite ut-tjatat med såna, Dom kom juh åndå för typ 16 - 17 år sedan :-P
Jo lite ut-tjatat med såna, Dom kom juh åndå för typ 16 - 17 år sedan :-P
Haha jo, Okej dom är ju snygga faktiskt, men inte roligt när alla har samma fälgar hela tiden. Ska ju sticka ut lite tycker jag!
Funkar på en sån stylad bil men känns fel på en original:-)
Nae det passar fint, en bekant hade en v70 med såna kromade 19" och rejält sänkt, var riktigt kaxigt faktiskt, Så tror det passar fint på en s60 också!