Hejsan alla. Jag skulle tycka det vore grymt roligt om någon skulle kunna göra om min bil i photoshop. jag funderar på Vinyl på sidan men vet ju inte vad jag ska ha, vore roligt om någon skulle kunna göra om lite kan kontakta mej så tjötar vi om det hehe
Ckosworth : Här har du din fina gamla jänkare fast me ny färg.. tycker den passar bra i blått så den fick bli det igen:) säg gärna till om det är något:)
Här är din bil i en såkallad "white pearl lack" den ser bara lite mörkare ut på bilden ifram för det är skugga där.. kunde inte hitta på någon annan färg.. tycker vitt är snyggt till sånna fälgar du har på bilden efter jag målat den;) Kontakta mig om det är något annat:)
Ckosworth : Här har du din fina gamla jänkare fast me ny färg.. tycker den passar bra i blått så den fick bli det igen:) säg gärna till om det är något:)
Här är din bil i en såkallad "white pearl lack" den ser bara lite mörkare ut på bilden ifram för det är skugga där.. kunde inte hitta på någon annan färg.. tycker vitt är snyggt till sånna fälgar du har på bilden efter jag målat den;) Kontakta mig om det är något annat:)
Någon som har lust att sätta på canardvingar i kolfiber på min bil = )? Vill ha en större nere och en mindre överst. Det ska sitta på framkjolen som på alla andra bilar = )
Någon som har lust att sätta på canardvingar i kolfiber på min bil = )? Vill ha en större nere och en mindre överst. Det ska sitta på framkjolen som på alla andra bilar = )
Tjena! Jag undrar om nån kan göra iordniong en Camaro 67:a åt mig? Det är ju ett tag kvar innan min blir klar så jag tänkte att de kan va kul att se hur det blir. Vill ha den oragne med två svarta stripes över men inga på taket. Sedan Y-rondell fälgar med svart centrum. En bil att modda på
Tjena! Jag undrar om nån kan göra iordniong en Camaro 67:a åt mig? Det är ju ett tag kvar innan min blir klar så jag tänkte att de kan va kul att se hur det blir.