Någon som e duktig på att PP'a fälgar? Behöver hjälp med att se hur ett par fälgar ser ut på min bil. Om någon vill hjälpa mig så släng gärna iväg ett medelande i min gästbok.
"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
Ciao! Försöker få en god vän till mig att inse att hon verkligen behöver byta bil till ngt som passar henne bättre. Hon har idag en risig gammal opel Men jag vet att hon skulle klä bra i en Hyundai Coupe.....snälla ni hjälp mig!!!
Någon som är duktig på PS kan la snygga till en sådan åt mig!? Vi talar om en si sådär bil intresserad tjej så låt inte det skena iväg totalt...:S Men gör den gärna ROSA! Å då menar jag rosa med lite attityd i, inte "gris-rosa" asså.... Några snygga, men billiga fälgar å så skulle vara toppen oxå! Å självklart lagom tonade rutor!!
Ciao! Försöker få en god vän till mig att inse att hon verkligen behöver byta bil till ngt som passar henne bättre. Hon har idag en risig gammal opel Men jag vet att hon skulle klä bra i en Hyundai Coupe.....snälla ni hjälp mig!!!
Någon som är duktig på PS kan la snygga till en sådan åt mig!? Vi talar om en si sådär bil intresserad tjej så låt inte det skena iväg totalt...:S Men gör den gärna ROSA! Å då menar jag rosa med lite attityd i, inte "gris-rosa" asså.... Några snygga, men billiga fälgar å så skulle vara toppen oxå! Å självklart lagom tonade rutor!!
Det hade varit super nice!!!
Mvh // Hunny
Kan väl prova en smula. Hyundai Coupé, kollar om jag hittar nån.
alla ni andra här på sidan 105, kommer att få era bilar custade omgående. Kommer att vara online hela natten, el i alla fall till kl. 04.00, så msná på..