adam927 skrev:karlberg skrev:bengtson1 skrev:Karlberg: vilken dag ska ni åka upp till elmia? Hade man kanske kunnat kört upp med er:)Mvh bengtsonVi åker på lördagen! 23/4 klart du ska hänka på:)låter kanon:D vi är 1-3 bilar som hakar vid nord:D
karlberg skrev:bengtson1 skrev:Karlberg: vilken dag ska ni åka upp till elmia? Hade man kanske kunnat kört upp med er:)Mvh bengtsonVi åker på lördagen! 23/4 klart du ska hänka på:)
bengtson1 skrev:Karlberg: vilken dag ska ni åka upp till elmia? Hade man kanske kunnat kört upp med er:)Mvh bengtson
Thias_81 skrev:adam927 skrev:karlberg skrev:Vi åker på lördagen! 23/4 klart du ska hänka på:)låter kanon:D vi är 1-3 bilar som hakar vid nord:DDet ser ut som att det blir ett gäng till Elmia 2011
adam927 skrev:karlberg skrev:Vi åker på lördagen! 23/4 klart du ska hänka på:)låter kanon:D vi är 1-3 bilar som hakar vid nord:D
karlberg skrev:Vi åker på lördagen! 23/4 klart du ska hänka på:)
adam927 skrev:de gillar vi! många som har tänkt stanna framåt småtimmarna med eller?
edvinjoddlar skrev:adam927 skrev:de gillar vi! många som har tänkt stanna framåt småtimmarna med eller?jag stannar nog ett par timmar efter dom stänger portarna
adam927 skrev:edvinjoddlar skrev:adam927 skrev:de gillar vi! många som har tänkt stanna framåt småtimmarna med eller?jag stannar nog ett par timmar efter dom stänger portarna låter bra!
edvinjoddlar skrev:adam927 skrev:edvinjoddlar skrev:jag stannar nog ett par timmar efter dom stänger portarna låter bra!är de på a6 parkeringen som vanligt?
adam927 skrev:edvinjoddlar skrev:jag stannar nog ett par timmar efter dom stänger portarna låter bra!
edvinjoddlar skrev:jag stannar nog ett par timmar efter dom stänger portarna
karlberg skrev:Då kör vi samling halv åtta alltså 07:30 vid Statoil nord och kör runt Åtta mot borås och jönköping!! den 23 nu på lördag! hoppas många kommer nu:) Ha det fint!!
Nopporg skrev:Vad är de för nåt?
markuska skrev:Nopporg skrev:Vad är de för nåt?Utställning i Göteborg. Bara utställning ingen körning.