fegge_89 skrev:
FireTraXX skrev:
gamlingen skrev:
Så där blir det när folk pratar skit om sånt dom inte vet nåt om.. skit chafförer finns i alla läger ,, tror inte att de är fler på posten eller nån annanstan, å skriva som vissa gör
*De debila pojkar och flickor som kör för poståkeriet kan ju knappt hantera ett glas mjölk utan hjälp.*
Eller
*Det är ju som jag sa p.g.a. att Poståkeriet inte går efter Transport utan deras eget fack (Seko) och idioterna som kör där är för dumma för att få jobb någon annanstans.*
Är ju snudd på brottsligt.. tänk om nån skulle snacka sån där skit om er som bilförare.. vilken jäkla liv det skulle bli.. ni skulle säkert polisanmäla den personen.. om nu polisen vill hjälpa er..
Snudd på brottsligt?
Ni som jobbar som lastbilschaufförer, hur många lastbilar har ni förstört?
Poståkeriets chaufförer har träffat SAMMA bro minst 20 gånger de senaste fem åren.
Hur många här jobbar på ett åkeri där sådant hänt?
Poståkeriets chaufförer har förstört otaliga portar in till ut-kajen.
Hur många har ni förstört?
Jag har varken kört sönder en lastbil, port eller någt liknande och ingen jag känner heller.
Men Poståkeriets chaufförer lyckas gång på gång på gång.
Jag har själv aldrig kört lastbil men kan tänka mig att det kan hända vissa saker när man är ny på att köra.
Det är jämt lite små svårt för de flesta med att göra en grej man aldrig giort förut.
Så du menar att du inte skulle se om en bro är 1m för låg eller att du är så dum så att du inte väntar tills det lyser grönt så att du kan köra in/ut från byggnaden?
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.