Tycker inte du ska ha 18" om du planerar köra med original stötisar, den blir för hög. Leta ett par schyssta 17" ist. Personligen tycker jag om A8 och RS4 fälgarna.
Tycker inte du ska ha 18" om du planerar köra med original stötisar, den blir för hög. Leta ett par schyssta 17" ist. Personligen tycker jag om A8 och RS4 fälgarna.
Bilen är nu sänkt ca 50 mm så det borde inte finnas någon risk för att den skulle bli för hög... Dessutom ökar hjulets diameter med endast ca 1,2 cm jämfört med nuvarande diameter om jag kör med stretchade 215/35R18-däck... Alltså skulle bilen bara bli max 6 mm högre med 18-tummare...
Håller med om att de fälgarna är fina, speciellt RS4-modellen...
Tyson black-fälgarna var rätt go, men jag tycker det skulle vara fräschare med ljusa fälgar, helst med bred fälgkant
I övrigt måste jag säga att bilen är kanonfräsch och clean, diggar den starkt
Tackar och bockar!
Tror inte det kommer att bli svarta fälgar utan ljusa (dock ej krom)... Och GÄRNA med bred kant! 9x16" skulle va lätta att hitta men vill ha minst 17"...
Så hittar någon 17" eller 18" med bred kant så säg till!
Bra dær, ts85 Ær projektet klar snart eller ær det mkt kvar?
//Sam
Nu just händer inte så mycket förutom att jag letar fälgar men det är det inte så bråttom med... Men alltid kommer dyker det upp nya idéer som ska genomföras...