3443
Sök

"Styling Butik"

1 432 Inlägg
23 januari 2006
Gör som jag va nära på att göra...
Erbjud styling via internet, där du har monterings alternativ så att folk kan lämna bilen till dig och du stylar den åt dem.

Jag va på väg att göra så på en Ford Sierra Cosworth då jag va 16...
Jag ringde på en anons, satt och snackade med killen som ägde bilen ett bra tag och då kom vi fram till att han skulle vilja ha bilen kvar men hade fått en ny via hans nya jobb så att han ansåg sig inte vara i behov av den gamla och därför skulle han bara dumpa bort den, men hade intresset av att som sagt haft den kvar för att styla den, men hade inte tiden för att göra det..

Och eftersom att jag hade extremt mycket fritid, intresset och själv ägde en Ford Sierra Cosworth replika så kom vi överens om att om bilen inte hade blivit såld innan veckan va slut så skulle han köra upp den till mig, så skulle jag få ha den, köra med den hur mycket jag ville och få styla den... Dock så på fredagskvällen så ringde det en kille och köpte bilen, osedd.. Hade han bara ringt en dag senare så hade bilen varit till mitt förfogande... Jag hade redan då kollat ut nya kjolar, vinge, inredning, ljud... Hade en lista på grejer för säkert närmare om inte över 50'000...

Hade jag fått den bilen till mitt förfogande och sen återlämnat den färdig och han hade varit nöjd hade jag nog haft en fast plats i dagens läge som egenföretagare som bilstylist...

Iaf, det är väldigt mycket folk som gillar fräsha och stylade bilar... Men de har inte möjligheterna eller kunskapen att bygga egna.. Därför tror jag att det är ett smart val att kunna bygga åt folk, istället för att bara sälja dem grejerna.

MVH Conny

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

16 Inlägg
25 januari 2006
Trådstartare
Skriv på !!!
/Markus

Yes Box Right Over The Mountains!!

Försäljare
5 Inlägg
25 januari 2006
man skall DEFENITIVT INTE jämnföra priserna fån tuning-zone med såna som faktiskt har kvalitet på sina saker, bestälde ett par sidokjolar från (streetcarmod.com som tog förr från tuning-zone.pl) till min (nu krockade, tack älskling) golf 3:a, men det tog otaliga timmar att ens få dom så att dom passade på bilen, och de var såna som var menade för bilen... vinda som bananer och ~5 cm för långa, massa gjutningsfel och allmänt jävliga att arbeta med... REKOMENDERAR INTE DEM!!!

plus att tuning-zone inte shippar till andra än återförsälgare, dvs. shippar inte till privatpersoner.

Sök