Jag ska ner redan på fredag eftermiddag. Så man slipper gå upp så jäkla tidigt på lördag, även fast det "bara" är ca 28 mil. Många som åker mycket längre ifrån än mej.
Jag ska ner redan på fredag eftermiddag. Så man slipper gå upp så jäkla tidigt på lördag, även fast det "bara" är ca 28 mil. Många som åker mycket längre ifrån än mej.
Jag hoppas jag är klar med motorn till helgen isf kommer jag också! Dock blir det att köra tidigt på lördag morgonen och bara stanna den dagen.. blir bara utställning för min del. Tror inte jag tar hem något pris så jag skippar prisutdelningen på söndag hehe
Jag kommer med min s13 även om den funkar eller inte.. om den inte funkar hoppas jag på att det finns duktiga mekaniker på plats som vill hjälpa mig att få igång den, just nu går bilen men bara till 2000Rpm sen börjar han hosta, ska besikta bilen på onsdag sen byta motor till en lite trimmad motor på onsdag kväll samt torsdag sen finliret på freda sen lörda ut på banan hoppas jag..
jag kommer också med ralphsdack.com Dock utan evon då den pajade på gatebil i helgen o bör ses över innan den får smaka bana igen.
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info