3197
Sök

soundstorm cr 5000,1

9 Inlägg
24 augusti 2010
Har ett sådant steg och driver mer än lätt en bas med 1000 wrms. har till och med bränt basar med den wrmsen. Steget levererar minst 1500 wrms oavsett. har dock inte testat över det men det kommer snart att testas och då kan jag komma med mer info. Slutsteget ger mycke kraft i dom basar jag haft. så pengarna är ingenting för detta steg! köpte det för 4000kr nytt och nu finns dom för 2000kr nya. hittar inte bättre steg för dom pengarna! IKKE!

4 693 Inlägg
24 augusti 2010
Att du bränt basar betyder inte att du har mycket effekt.

Det betyder att du antingen har för LITE effekt eller inte vet vad du pysslar med.
Kan också betyda att steget ger oren = dålig effekt.
Det är svårt att bränna basar med för mycket effekt.
Senast redigerat av Softis (24 augusti 2010)

Booyakasha!

9 Inlägg
24 augusti 2010
är det för dålig kräm i steget så bränner man steget inte basen.

plus att det låter ganska kasst från baser om det skulle va så att det är för lite effekt

1 229 Inlägg
24 augusti 2010
xAnthos skrev:
Har ett sådant steg och driver mer än lätt en bas med 1000 wrms. har till och med bränt basar med den wrmsen. Steget levererar minst 1500 wrms oavsett. har dock inte testat över det men det kommer snart att testas och då kan jag komma med mer info. Slutsteget ger mycke kraft i dom basar jag haft. så pengarna är ingenting för detta steg! köpte det för 4000kr nytt och nu finns dom för 2000kr nya. hittar inte bättre steg för dom pengarna! IKKE!

väcker upp en 2 år gammal tråd...

9 Inlägg
24 augusti 2010
Fortfarande bra info för dom som vill ha detta slutsteg.

4 693 Inlägg
25 augusti 2010
xAnthos skrev:
är det för dålig kräm i steget så bränner man steget inte basen.

plus att det låter ganska kasst från baser om det skulle va så att det är för lite effekt

Hahaha jo... Kanske skulle läsa på lite? roll

Booyakasha!

Sök