Jag skulle vilja ha en Mercedes-Benz 540K Autobahn Kurier från 1937. Rak åtta med kompressor. Vore kul att ligga och pressa bakom någon liten dekaltrimmad japsbil med en sån här.
Italiensk V8 på 3 liter blankt med dubbelturbo och 477 hästkrafter, ren KÄRLEK.
Hmmmmm..... Ferrari? Vart?
Jag förstår inte din fråga, påstår du att F40:n inte är en Ferrari?
Kolla på bilden och säg att det är en ferrari. Det är ju en corvette. edit: Det går inte att länka bilder från den hemsidan, det blir bara en bild på en corvette.
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Lancia Delta ECV hade varit trevligt. förblir nog en dröm med för att det verka som den aldrig kom förbi prototyp stadiet pga att Grupp S vart skrotat då dom la ner grupp B
detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.
Senaste Audi RS6 Avant, med uppgraderad programvara, som ger 680 kh! Den går som ett skott, är bekväm att köra, lastar mycket och är driftsäker! Det närmsta en "allt i ett-bil" man kan komma!
har ingen direkt drömbil den enda kravet är bakhjulsdrift och ett oki bottendrag och den bilen har man redan. kan inte påstå att volvo är min drömbil men den är en bra familjebil som är billig i försäkring osv.