Underbart Vartifrån köpte du buren? Är det skruvbur eller ska det svetsas ihop?
ja köpte faktist en gammal tror de e en grupp a-bur från en rally bil och den kosta typ 800kr men då e den ju redan svetsad så de blir nåt kapa och svetsa igen
Ps någon som vet hur man flyttar fördelaren till fram?? tacksam för svar
Finns en kille på turboperformanceclub som säjer fördelare som är ombyggda för att monteras som orginal men skickar ut kablarna åt sidan ist för uppåt, vet dock inte om han har något kvar. FiddeTheRocker heter han där iaf.
Underbart Vartifrån köpte du buren? Är det skruvbur eller ska det svetsas ihop?
ja köpte faktist en gammal tror de e en grupp a-bur från en rally bil och den kosta typ 800kr men då e den ju redan svetsad så de blir nåt kapa och svetsa igen
Ps någon som vet hur man flyttar fördelaren till fram?? tacksam för svar
Finns en kille på turboperformanceclub som säjer fördelare som är ombyggda för att monteras som orginal men skickar ut kablarna åt sidan ist för uppåt, vet dock inte om han har något kvar. FiddeTheRocker heter han där iaf.
Jobba på, ser bra ut!
tack tack de va bra tipps har hört lite fabler om han förr
ja köpte faktist en gammal tror de e en grupp a-bur från en rally bil och den kosta typ 800kr men då e den ju redan svetsad så de blir nåt kapa och svetsa igen
Ps någon som vet hur man flyttar fördelaren till fram?? tacksam för svar
Finns en kille på turboperformanceclub som säjer fördelare som är ombyggda för att monteras som orginal men skickar ut kablarna åt sidan ist för uppåt, vet dock inte om han har något kvar. FiddeTheRocker heter han där iaf.
Jobba på, ser bra ut!
tack tack de va bra tipps har hört lite fabler om han förr
Tänk på att de fördelarna är till 740.. tror inte du får platts för torpedväggen tyvärr... Så ska du ändå kapa i den kan du ju lika gärna köra orginal..
Finns en kille på turboperformanceclub som säjer fördelare som är ombyggda för att monteras som orginal men skickar ut kablarna åt sidan ist för uppåt, vet dock inte om han har något kvar. FiddeTheRocker heter han där iaf.
Jobba på, ser bra ut!
tack tack de va bra tipps har hört lite fabler om han förr
Tänk på att de fördelarna är till 740.. tror inte du får platts för torpedväggen tyvärr... Så ska du ändå kapa i den kan du ju lika gärna köra orginal..
Du måste ju registrera bilen som ombyggt fordon med annan motor och bromsar så om du utför ingreppet så det blir seriöst gjort så tror jag inte det är några problem.
tack tack de va bra tipps har hört lite fabler om han förr
Tänk på att de fördelarna är till 740.. tror inte du får platts för torpedväggen tyvärr... Så ska du ändå kapa i den kan du ju lika gärna köra orginal..
tror inte man får kapa i torped väggen dock
Ok, det kan ju vara ett problem:/ Jag löser det nog genom att köra med separata spolar.. Finns färdiga MS kitt att köpa billigt hära: http://www.extraefi.co.uk/ms1_products.htm Kan ju vara värt att kika på iaf.. Lycka till med byggandet
Du måste ju registrera bilen som ombyggt fordon med annan motor och bromsar så om du utför ingreppet så det blir seriöst gjort så tror jag inte det är några problem.
ska inte regga som ombyggt bara med motor byte än så länge.. mer godis sen
Du måste ju registrera bilen som ombyggt fordon med annan motor och bromsar så om du utför ingreppet så det blir seriöst gjort så tror jag inte det är några problem.
ska inte regga som ombyggt bara med motor byte än så länge.. mer godis sen
Okej, så du ska inte regga med t5r motorn i alltså ? För då åker du dit på för hög effekt vettu. Aja det där har du nog koll på själv
Du måste ju registrera bilen som ombyggt fordon med annan motor och bromsar så om du utför ingreppet så det blir seriöst gjort så tror jag inte det är några problem.
ska inte regga som ombyggt bara med motor byte än så länge.. mer godis sen
Okej, så du ska inte regga med t5r motorn i alltså ? För då åker du dit på för hög effekt vettu. Aja det där har du nog koll på själv