Lägg ner NU... ni ska vara "vuxna" och ni beter er verkligen otroligt omoget just nu... Låt oss vara om ni inte gillar våran idé och håll era kommentarer för er själva å sluta tracka ner på oss... Bara för att ni har erat GBrt, who cares... vi startar nytt för att aa kanske era träffar börjar bli så tråkiga... !? Håller bara undan nu... vi har koll på vilka ni är
Lägg ner NU... ni ska vara "vuxna" och ni beter er verkligen otroligt omoget just nu... Låt oss vara om ni inte gillar våran idé och håll era kommentarer för er själva å sluta tracka ner på oss... Bara för att ni har erat GBrt, who cares... vi startar nytt för att aa kanske era träffar börjar bli så tråkiga... !? Håller bara undan nu... vi har koll på vilka ni är
Va vet du om träffarna börjar bli dåliga?? du är ju inte äns där?
Gumman, ska vi stänga ner denna och planera lite själva? Vi är ju ändå 3 i crew nu och det var väl någon mer som ville vara i crew? De där idioterna sitter ju för fan och chattar i vår tråd, och är bara allmänt dryga.
Even fools they say, can find a way out of the dark.
Och du behöver inte åka på denna träffen heller? Än mindre göra narr av den? Lägg ner med alla gliringar och ge fan i att besöka tråden om ni inte har något vettigt att tillföra. // Moderator!
Gumman, ska vi stänga ner denna och planera lite själva? Vi är ju ändå 3 i crew nu och det var väl någon mer som ville vara i crew? De där idioterna sitter ju för fan och chattar i vår tråd, och är bara allmänt dryga.
Vi låter tråden vara.. dom får skriva vad fan dom vill, visar bara hur jävla mogna dom är på en skala egentligen.. att dom inte kan ta en rolig sak positivt utan dom måste verkligen förlöjliga allt... Vi tar det mer.. "Privata" via msn och PM... sen tycker jag att man ska få anmäla sig eller ngt om man vill komma för jag vill verkligen inte ha dit dom här idioterna.. inte för att jag tror att dom tänker komma men men... Janne hoppade av men han sa att han kan hjälpa till ite på ett hörn om dt behövs typ.. sen e ju Coffe med på ett hörn ja
hihi på henne bara
Å du tror att jag vill vara där? Så jävla trevliga som ni är emot mig.. väx upp nu för fan
Och du behöver inte åka på denna träffen heller? Än mindre göra narr av den? Lägg ner med alla gliringar och ge fan i att besöka tråden om ni inte har något vettigt att tillföra. // Moderator!
LÄGG NER MED OFFTOPIC
Precis.. nu tycker jag att vi håller oss till ÄMNET... som ni i GBrt AAALLTIIID klagar på att jag inte gör...
Gillar verkligen denna tråden=) tror verkligen att detta kan lyckas!!! hoppas att ni drar dit massa people så att de blir lite röj!!!! eller va fan! vem försöker jag lura? this shit is going down the drain!!! MOhaha