krutmats skrev:
Okej, ja röd är ju en jäkla fin färg, och din red Lady passar fint i rött
Hur går det med slip och speckel-mantrat=? ;P
Mvh/mats
Jag tror det skulle kännas konstigt att byta färg på bilen, vi får väl se vad som händer när man byter bil om några år eller så
Spackla o slipa mantrat har jag inte hunnit med denna vecka, då frugan varit sjuk och har varit borta 2 kvällar på inflytande råd för förskoleföräldrar.
Men hoppas på några timmar imorgon
tk skrev:
Fan vad det ser ut att bli Victor
Jag ska ta och ta lite nya tag med Sandras stötfångare nu tänkte jag
Vi hörs
Hoppas ju att det blir lika bra när det är färdigt
Men jag tror du glömde ett ord i din första mening
gör det och ställ den sen i vardagsrummet, så den är skyddad från fukt
Absolut, och det var inte Magnus jag körde mot, det var någon kille som heter Joachim.
Aaaaaaalm skrev:
Satan va snyggt de blir
Tackar!
Då så, har ju inte blivit någon tid i veckan, så ni får klara er med bilderna på motorhuven. Tyvärr så tror jag att det blir lite knivigt att få till motorhuven som jag vill. Är ju inte så van vid att jobba med metall, men skam den som ger sig. Nya utmaningar är ju alltid kul.
Började med att märka ut där det inte fanns några balkarSlipade bort den första spacklingen, sorry ScottaN Tejpade upp lite för att se om det blev braSpacklade igen huvemblemetYtterligare lite spackelDå har man satt sågen i huven, var lite nervigt men det gick bra...Nere på varvet för lite svetsjobbKjell hjälper mig svetsaSå här vart det, "lite finjustering" så blir det braRostskyddsfärg, så det inte börjar rosta när den får stå ett tag utan att jag ägnar den en tanke...Det var allt denna gång, med lite tur så blir det färskare bilder imorgon.
// Victor