4223
Sök

Bilder på era ärr/sår [KÄNSLIGA VARNAS]

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
8 juli 2008
WilYawn skrev:
Min flickväns tå efter 5:e operationen mot nageltrång.

http://www.screenshots.cc/upload/56e22bfb.jpg

Gjorde också det där för 1 år sen tror ja det var...Gash hmm

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Trendsetter
8 juli 2008
Trådstartare
Blunda! (Varning för känsliga kikare)

http://img135.imageshack.us/img135/9862/namnlst1pp0.jpg

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
8 juli 2008
supraturbo skrev:
Irmscher Vectra skrev:
Freddeponken skrev:

usch ja det kan jag bara föreställa mig hur jobbigt det har varit. Hoppas du aldrig mer behöver uppleva det! mvh Fredde

Nä det var ingen höjdare, men det jävliga är att lungorna börjar ge upp och enda vägen ut är att byta en eller bägge.. Igen. hmm

helvetes jävla skit, hoppas faen att allt kommer lösa sig för dig, brukar inte ha så mycket medlidande men i ditt fall blir jag fan rörd , hoppas allt löser sig än en gång Mvh//Mojje

Tack så mycket. Känns bra att nån skriver så.
Jag hoppas också det löser sig. Lång väg dit bara...

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
8 juli 2008
Irmscher Vectra skrev:
supraturbo skrev:
Irmscher Vectra skrev:

Nä det var ingen höjdare, men det jävliga är att lungorna börjar ge upp och enda vägen ut är att byta en eller bägge.. Igen. hmm

helvetes jävla skit, hoppas faen att allt kommer lösa sig för dig, brukar inte ha så mycket medlidande men i ditt fall blir jag fan rörd , hoppas allt löser sig än en gång Mvh//Mojje

en fråga bara , lite OT.. Men hur är det med dig nu? Såg inte så värst roligt ut hmm hoppas det är bätte.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

8 197 Inlägg
8 juli 2008
ExXtr3me skrev:
Irmscher Vectra skrev:
supraturbo skrev:

en fråga bara , lite OT.. Men hur är det med dig nu? Såg inte så värst roligt ut hmm hoppas det är bätte.

Skriv ett PM om du vill. smile

-Sir Jackie Stewart

Med.lem
3 759 Inlägg
8 juli 2008
Finns en kille här på gorg som skulle kapa nått under bilen med en kapskiva å kom emot ett bromsrör, så skiten small å for upp å delade i princip hans ansikte.. Han skriver nog snart i tråden skulle jag tro... Fyfan vilken smärta

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
8 juli 2008
engineaddict skrev:
azid skrev:
helvete ont ont du fick nästan ett glaskooow smile.

Ne tro de lr ej men de kändes knappt i början, de började först göra ont på sjukan!!

men de va hål igenom hela kinden :S

bara traser kvar av kinden. dom fick ju ihop det bra... många pengar ska du få ifrån föörsäkringen för ansiktet...

2slow

German Engineering
9 083 Inlägg
8 juli 2008
Jag har ingen bild men har ett ärr på vänster ringfinger. Jag klättrade upp på taket när jag var yngre, klättrade øver ett staket också. När jag skulle ner igen tappade jag balansen och fingret hamnade rakt på det taggiga som sitter på staketet. Slog i huvudet och det blødde mkt från fingret. Det hände när jag var 13.

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
8 197 Inlägg
8 juli 2008
ichibon skrev:
Haha, typisk kill-tråd. smile

Ändå var du bara tvungen in och kika.. wink

-Sir Jackie Stewart

285 Inlägg
8 juli 2008
engineaddict skrev:
Efter ett slagsmål, fick en glasflaska i ansiktet!!

http://photos-a.ak.facebook.com/photos- … 6_6796.jpg

http://photos-b.ak.facebook.com/photos- … 3_5586.jpg

MVH // Scarface

yikes Herrejävlar =O fy fan det där måste ha svidit en del...

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!

Evolution garage
275 Inlägg
9 juli 2008
Saab-Fredde skrev:
engineaddict skrev:
Efter ett slagsmål, fick en glasflaska i ansiktet!!

http://photos-a.ak.facebook.com/photos- … 6_6796.jpg

http://photos-b.ak.facebook.com/photos- … 3_5586.jpg

MVH // Scarface

yikes Herrejävlar =O fy fan det där måste ha svidit en del...

Fy nu mår jag illa. kan inte varit skönt. Usch! neutral

Lupo 1.4 Turbo -99
-liten men tuff-

1 060 Inlägg
9 juli 2008
MissMums skrev:
Fy nu mår jag illa. kan inte varit skönt. Usch!

Kändes faktiskt inget när de hände, smärtan kom först när jag var på sjukan!!

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 juli 2008
synd jag inte har nån bild på det men när jag var liten så körde jag utöver källar trappen med trehjulingen.. det var sån där sträv betong på väggarna samt en 90 graders sväng mitt i trappen... oj så jag såg ut efteråt tongue.... sen halkade jag en gång och slog en tand rakt igenom tungan, sen sprang jag in i en bildörr när jag var liten så jag slog upp en framtand så långt upp att det vart öppet rakt upp till hjärnan.. hade kunnat fått hjärnskador då jag fick nån infektion vid hjärnan men som tur var så klarade jag mig från att bli mongo tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

18 Inlägg
9 juli 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/27156/396630_jnyu6m.jpg
ont i tummen kan man ha ibland smile (kläm skada)

Arbetsskada jobbar som hydraul reperatör på ett järnverk och en mässingsplatta på ca +5kg rammlade ifrån ca 1m höjd rakt ner på tummen.. Jag höll mej för skratt den stunden iaf smile

Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
744 Inlägg
9 juli 2008
här är mitt ärr på armen ca 30 cm långt och över 1 cm där det är som bredas,
slog sönder en glasruta i mindre ålder och fick detta var 0.5 mm ifrån pulsblodådern sa läkaren att jag hade ängla vakt. här är adressen för ni som vill se.

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=396636

har även ett 2 cm ärr mellan tummen å pekfingret efter fått in en kniv där, och ett 10 cm långt ärr på låret efter ha bailat me cykeln haha blödde som fan,for till min bror och tiggde om en cigg å då vart de bra wink sen har jag ett ärr i huvudet efter ha slagit hål,åkte madrass och den kom fel väg och åkte rätt in i ett träd och sen kom ja inte ihåg nå mer förutom att snön va ganska blodig, sen har jag ett 1-2 cm är under hakan efter ha åkt skate:P just ja glömde säga att jag har ett ca 5-6 cm ärr på knäskålen också,efter att ha bailat me cykeln höhö , ska inte hålla mej på 2 hjul utan motor wink
Senast redigerat av hewra (9 juli 2008)

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
9 juli 2008
Aja.. kan väl lägga upp mitt R eller  vad man nu kan säga! tongue
Brände mig på laddaren till bärbara datorn,  i Augusti 2005 tror jag detta var! tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/52804/396637_5qphw3.jpg
Mitt brännmärke..

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

Killen med idéer.
193 Inlägg
9 juli 2008
Nej inte har jag något speciellt ärr inte...Men dock så har jag en höger arm som varit med om ganska mycket, Det började när jag var runt 6-7 då jag gjorde massa kullerbyttor i en skummgummi(?) soffa, efter det så hade jag ont som fan det visade sig att armbågen hoppat ur led, detta märks inte av idag....det andra som hände var väl värre....´jag var väl 13-14...Brorsan kommer hem o pekar skojjsamt finger o går upp på sitt rum, villig att jävlas tillbaka rullar jag ihop en tidning ( Bilsport dubbernummer javisst) och går upp efter honom, Slänger upp dörrn o slår den i skallen på honom, skriker till vafan o så ska han skämtsamt kasta ner mig i sängen (judo kast där han tar tag i med ena handen i armhålen och håller i den andra armen med sin ena hand), Dessvärre så LYFTER han av min axel ur led...den hoppar tillbaka direkt men det slutar inte där, Jag slungas efter en säg 2 meter hög luftfärd i full fart ner med muskelfästet på samma axel mot trästommen på sängen...PANG, jag slocknar o vaknar upp i soffan på nedervåningen...., vi åker in till sjukan o jag kan röra på armen hur bra som helst..det gjorde inte ens ont...går hem och berättar för en helt skärrad o förstörd storebror att det inte är någon fara...går o lägger mig o sover...Vaknar upp på morgonen o kan inte röra armen..jag var hur stel som helst och det gjorde så in i helvetes ont i axel-partiet så fort jag rörde armen, Jag hade svårt att röra armen ordentligt i ungefär 2 månader, Jag känner dock av detta även idag om jag anstränger axeln för mycket, T.ex kaster boll en hel dag....Som sagt inga ärr men nog fan kan man göra illa sig utan att få ärr!

- True to the Source -

Bmw forever
191 Inlägg
9 juli 2008
Ärr på låret , på båda sidorna om påsen!!!fallit från en hög gran och kvistar rev sönder mina byxor och nästan min påse.4 ärr i knäna,ett i ögonbrynet,Arbetar med plåt då ja jobbar(vass sådan).fingrarna mina ser ut som om nån skulle ha ritat en massa sträckgubbar m.m. på dem

''burn rubber not you soule''

Sök