Nej inte har jag något speciellt ärr inte...Men dock så har jag en höger arm som varit med om ganska mycket, Det började när jag var runt 6-7 då jag gjorde massa kullerbyttor i en skummgummi(?) soffa, efter det så hade jag ont som fan det visade sig att armbågen hoppat ur led, detta märks inte av idag....det andra som hände var väl värre....´jag var väl 13-14...Brorsan kommer hem o pekar skojjsamt finger o går upp på sitt rum, villig att jävlas tillbaka rullar jag ihop en tidning ( Bilsport dubbernummer javisst) och går upp efter honom, Slänger upp dörrn o slår den i skallen på honom, skriker till vafan o så ska han skämtsamt kasta ner mig i sängen (judo kast där han tar tag i med ena handen i armhålen och håller i den andra armen med sin ena hand), Dessvärre så LYFTER han av min axel ur led...den hoppar tillbaka direkt men det slutar inte där, Jag slungas efter en säg 2 meter hög luftfärd i full fart ner med muskelfästet på samma axel mot trästommen på sängen...PANG, jag slocknar o vaknar upp i soffan på nedervåningen...., vi åker in till sjukan o jag kan röra på armen hur bra som helst..det gjorde inte ens ont...går hem och berättar för en helt skärrad o förstörd storebror att det inte är någon fara...går o lägger mig o sover...Vaknar upp på morgonen o kan inte röra armen..jag var hur stel som helst och det gjorde så in i helvetes ont i axel-partiet så fort jag rörde armen, Jag hade svårt att röra armen ordentligt i ungefär 2 månader, Jag känner dock av detta även idag om jag anstränger axeln för mycket, T.ex kaster boll en hel dag....Som sagt inga ärr men nog fan kan man göra illa sig utan att få ärr!
- True to the Source -