Sänk den, Vita sidoblinkers. Om 855 så skaffa övre delen till baklyktorna från en v70. Klarglaslampor. + blinkers. Rubbing eller cleaner vax brukar göra susen. Kjolpaket eller R-front. det går att göra mycket. Men om du tänkt göra väldigt mycket kan det vara lönt att köpa en t5 eller R före du börjar
Det är en vanlig 854 men jag har redan vinge på bakluckan å takvingen på den vita blinkers fram å på sidorna ska ev köpa bak oxå sen när jag får råd är arbetslös just nu så billiga grejer jag kan göra skulle uppskattas typ lacka nåt i inredningen el nåt sånt
Hur mycket pengar vill du lägga då?? Kolla gärna in min! men då har det lagts ut över 200 000:- på denna
Därav anledningen till att jag inte köper en Volvo, 200 000 kr och den ser fortfarande ut som vilken 850/S70 som helst i princip. No offense, men det är sjukt !
Hur mycket pengar vill du lägga då?? Kolla gärna in min! men då har det lagts ut över 200 000:- på denna
Därav anledningen till att jag inte köper en Volvo, 200 000 kr och den ser fortfarande ut som vilken 850/S70 som helst i princip. No offense, men det är sjukt !
Beror väl ändå på vad du köper för volvo och stylar
tvivlar dock endå på 150k .. så himla mycket är det inte gjort.. en s70front får man ju för under 10k.. breddningen gör man ju själv.. sterio bygger man själv, ( köper sakerna visserligen ) kines speglar kostar inte mycket. osv osv
all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
Du kan ju i alla fall som andra sagt köpa nya fälgar. Och eftersom du har modellen äldre 850 (som jag ) så kan du bygga om den till nyare utseendet. Annars den vanliga stylingen är tex, amerika blinkers alternativt klarglas och de nya modellen lampor då. Lite nya volvo emblem i grill och fälgar. Ta bort torkararmarna. Kanske byta inredning? det gjorde jag Plus det jag nämnt är lite av vad jag tänkt göra med min.
Edit : nya modellen baklampor, konfångare och tex s70 handtag gör mycket.
Kolla runt lite på gorg på olika 850is, måste väl vara den enklaste? tycker du ska ta o satsa på ett par R-fälgar o en R front, sen en takvinge o en diskret vinge på bakluckan. Finns hur mkt som hellst:)