Var i garaget idag med fixade med den Vita. Jag satte tillbaka bakbreddarna ,framläppen gjorde jag en ny plåt till och hade lite glasfiber på vissa ställen där den var sprucken samt lackade den, Sen åkte ja till skroten och krängde av 2 slitna däck och på 2 fräsha . bilder kommer såsmåningom.
Och snart e semestern slut då blir det lite mindre tid i garaget men ska försöka komma dit så ofta som möjligt // Victor
Detta ska följas! lycka till med byggandet, dey ser riktigt braut hittils och kul att nån bygger på något annorlunda! Det gör bara allt mycket bättre.!
Mvh
Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!
Detta ska följas! lycka till med byggandet, dey ser riktigt braut hittils och kul att nån bygger på något annorlunda! Det gör bara allt mycket bättre.!
Mvh
Tackar . väntar bara på den kommande lönen så man kan köpa saker snart . Å sen på Fast jobb då Fälgar och 11Cm skärmbreddare som kommer breddas yttligare några cm Huvscoop och en frontspoiler men tror att det kommer vara lite knivigt att få en nyare front att passa smidigt och se snyggt ut men de kommer jag få prova mig fram till vad som kommer se bäst ut och vad som går att bygga med och vad som inte går.
Kan ju Lägga upp lite bilder på vad jag har tängt att sätta på bilen
Saker och ting kommer ju verkligen inte bara passa suvuränt det antar jag att folk själv räknat ut och tycker jag inte att tex någon av dem frontarna inte passar in på "övriga bilen" så kommer jag ju givetvis få leta rätt på någon annan .
Jag är totalsåld i denna front , men har mina "tankar" om att det kommer vara väldigt svårt att få de se bra ut men själv tycker jag den är Ur läcker
Eller någon av dessa har jag med fassnat för .
Dessa 17" fälgar med 215 däck med 35 i profil 30 fanns ju inte att få tag i :@ , redan kollat priser men de kan ju hända att de hinner utgå så jag får ta något annat
Dessa svarta Klarglas lampor med silvrigt Järnkors
Dessa baklampor Subaru imprezas baklampor av tidigare modell Vill helst ha den senare modell som är massa dioder i bakljusen black chrome tror ja den kallas men hittade den inte bara sådär nu
Dessa skärmbreddare ( 11cm ) kommer antagligen klippas på mitten och bredda yttligare 2-5cm för att 215 däcken ska passa samt ett par feta spacer
ska först kolla hur de skulle se ut med ett Evo scoop annars lockar de andra en hel del.
INGENTING av dehär kommer passa Pang rakt på utan kommer kräva stoor modifikation för att få de passa och se bra ut , men dehär delarna är dem jag har spånat ut nu sen ett bra tag tillbaka
Kommentera gärna vad nu själva tycker eller om hur ni tror de skulle se ut .
verka ju som du ha en del jobb framför dig om du ska få allt de till att passa=) men bli säkert bra.. själv har jag lite svårt att tänka mig att de ska bli bra med någon utav dom där framkjolarna.. men svårt och säga när man inte testat;)
verka ju som du ha en del jobb framför dig om du ska få allt de till att passa=) men bli säkert bra.. själv har jag lite svårt att tänka mig att de ska bli bra med någon utav dom där framkjolarna.. men svårt och säga när man inte testat;)
Jo det svåraste tror jag inte är att få dem sitta fast utan att de inte ska se konstigt ut med övriga bilen men skulle kunna tänka mig att Crx fronten inte skulle vara omöjligt , Liten bil och har lite mindre skarpa kanter som bilen.
Men går ingen utav dem så e det ju bara att leta vidare man ska ju inta ha någonting man inte själv är nöjd med
Mycket arbete blir det men 1,5-2 år är en lång tid med
Jo det svåraste tror jag inte är att få dem sitta fast utan att de inte ska se konstigt ut med övriga bilen men skulle kunna tänka mig att Crx fronten inte skulle vara omöjligt , Liten bil och har lite mindre skarpa kanter som bilen.
Men går ingen utav dem så e det ju bara att leta vidare man ska ju inta ha någonting man inte själv är nöjd med
jo de är ju sant=) ja visst är de lång tid;) men går fortare än va man tror hehe:) Lycka till kommer följa projektet=)
Hur breda spacers hade du tänkt ha igentligen sen då?
jo de är ju sant=) ja visst är de lång tid;) men går fortare än va man tror hehe:) Lycka till kommer följa projektet=)
Har räknat ut om jag breddar bilen 15cm på varige sida och har 215 däck så kommer jag behöva runt 5cm +- Spacer's men då kommer ju dem bara användas på utställningar , för att köra med 5 cm e väl inte direkt att rekomendera.
Men har ju ett par 3'm på bilen just nu och det funkar ju kalasbra så skulle junna använda dem åxå lite mer till vardags.
Har räknat ut om jag breddar bilen 15cm på varige sida och har 215 däck så kommer jag behöva runt 5cm +- Spacer's men då kommer ju dem bara användas på utställningar , för att köra med 5 cm e väl inte direkt att rekomendera.
Men har ju ett par 3'm på bilen just nu och det funkar ju kalasbra så skulle junna använda dem åxå lite mer till vardags.
varför skulle det inte gå köra med 50mm spacers?
Klart de går det , har inte sagt något annat heller , det e bara de att det är inte så nyttigt för tex Hjulagren att köra med för breda spacers blir en enorm påfrestning i kurvor,
Kommer ju bli riktigt läckert med alla dom där grejjerna på om du får till passformen o allt sånt latjo med! Det ända som jag tycker du ska ändra är fälgarna...i mina ögon när en bil är låg o allmänt fet så ska det vara djuuuupa fälgar på:D (tyskstuk) men det är ju bara i mina ögon det:P
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Kommer ju bli riktigt läckert med alla dom där grejjerna på om du får till passformen o allt sånt latjo med! Det ända som jag tycker du ska ändra är fälgarna...i mina ögon när en bil är låg o allmänt fet så ska det vara djuuuupa fälgar på:D (tyskstuk) men det är ju bara i mina ögon det:P
, Jao Alla tycker ju olika men jag e inte helt ute på djupa fälgar men då måste man hitta något som kommer matcha bilens "extrema" utseende sen vill jag ju ha 17" (annars hade det sett rätt coolt ut och breddat mina bbs 13" riktigt breda å små däck)
varför skulle det inte gå köra med 50mm spacers?
Klart de går det , har inte sagt något annat heller , det e bara de att det är inte så nyttigt för tex Hjulagren att köra med för breda spacers blir en enorm påfrestning i kurvor,
inte är det nån fara, har kört med 45mm spacer 2 år i rallycross nu. tycker du ska satsa på fälgar med breeeed kant, hur stora dom blir spelar mindre roll:rolleyes: