2324
Sök

Köpråd: Subaru/Skyline/Supra? 120-130k

20 Inlägg
25 augusti 2008
Trådstartare
tackar för era synpunker!

Lutar år en skyline till våren smile, får se om det blir gts eller gtr.
Någon som har ngn bra sida för bilar i england, om man ksnake ska ta en tripp över ? smile

Avstängd
962 Inlägg
25 augusti 2008

German Engineering
9 083 Inlägg
25 augusti 2008
Jag lägger min röst på Skyline wink Om du vill ha 4WD, ta GTR smile Satsa annars på en GTS, 100% bakhjulsdrift smile

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

7 120 Inlägg
25 augusti 2008
Finns en R32 GT-R Singelturbo (~600hk) för 130 000 till salu på Skyline.se nu. Något jag skulle kolla på!

Inget emot Supra, men dem är ju ganska tunga(för att vara RWD) och väghållningen kunde ju vara bättre.

342 Inlägg
25 augusti 2008
Siarnaq skrev:
Röstar också på Supra i det här fallet, klart mer lätt trimmad och billigare att trimma. Varje nisse och hans mormor har ju en Supra idag.

Just därför man inte ska köpa Supra ju, för alla har en redan!  Men det är en förbannat snygg bil smile

För mej skulle valet stå mellan Skyline och Supra, vilket det gjorde för ett tag sen, och det blev ju Skyline för min del! Jag tycker du ska gå på din egen magkänsla!

Once you go Skyline, you´ll never go back!

371 Inlägg
25 augusti 2008
köp den snabbaste wink dvs supran haha

Life is a bitch, then u die

609 Inlägg
25 augusti 2008
subban helt klart!!!

Skaune
25 augusti 2008
Kan nån förklara den här hysterin kring dessa bilar? äh köp en gammal jänk, de e ändå bara 110 på motorvägen i de här landet! wink Sen finns de ju inget goare än när en gammal jänk med hemi eller cobra motor dänger av en sån där plastraket! De e som dom säger, no turbo shit, just real power! cool
Senast redigerat av Axor (25 augusti 2008)

1 255 Inlägg
25 augusti 2008
-JockeP skrev:
Hej hopp alla glada garaget hängare!

Jag har beslutsågest över mitt kommande bilköp och undrar om ni har synpunkter / tips.

Bilarna jag lurar mellan är:

Subaru wrx sti

Nissan skyline

Toyota supra

prislappen kommer ligga runt 120 - 130k

skriv för glatta livet! :p

Kan tillägga att bilen inte kommer köras orginal.

// -JockeP

Hade utan tvekan köpt mig en R32 GTR!!

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

1 255 Inlägg
25 augusti 2008
Aerodynamik skrev:
Finns en R32 GT-R Singelturbo (~600hk) för 130 000 till salu på Skyline.se nu. Något jag skulle kolla på!

Inget emot Supra, men dem är ju ganska tunga(för att vara RWD) och väghållningen kunde ju vara bättre.

Köper man en ny bil med så mycke mos underhuven så tar de ju år innan man lär sig hantera den bättre o sattsa på en som är hyffsat orginal lära sig hantera den som den är sen trimma allt efter som.

3 113 Inlägg
25 augusti 2008
tycker du skulle satsa på en Supra jag.. smile

klart Skylines är fina dom också. båda är trottsallt lika vanliga enligt mig. Subarus är inge fel på heller men inget att satsa på när du kan välja på supra/skyline...

Semper Fi

465 Inlägg
25 augusti 2008
supran helt klart!!!!

1 255 Inlägg
25 augusti 2008
Men hallå vad tror ni han får för supra för 130-140k de blir typ en MK4 N/A =/

Got VTEC?
1 593 Inlägg
25 augusti 2008
Aerodynamik skrev:

Första gången man ser dig kritisera Supra wink

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
25 augusti 2008
Anubis skrev:
Men hallå vad tror ni han får för supra för 130-140k de blir typ en MK4 N/A =/

Har hittat ett antal jap spec MKIV TT över åren för dom slantarna. Dom finns. Dock så är Eurospec totalt ur förfrågan. tongue
Senast redigerat av Siarnaq (25 augusti 2008)

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

7 120 Inlägg
25 augusti 2008
Anubis skrev:
Aerodynamik skrev:

Köper man en ny bil med så mycke mos underhuven så tar de ju år innan man lär sig hantera den bättre o sattsa på en som är hyffsat orginal lära sig hantera den som den är sen trimma allt efter som.

Var ju bara ett förslag, han kanske inte kan trimma? tongue

1 255 Inlägg
25 augusti 2008
Aerodynamik skrev:
Anubis skrev:
Aerodynamik skrev:

Var ju bara ett förslag, han kanske inte kan trimma? tongue

Då får han la lämna in den tongue

2 283 Inlägg
25 augusti 2008
NiclasT skrev:
Skyline.

Subarun känns inte som en rolig bil

Har du kört en Subaru?

R.I.P. Michael Jackson!

Kylmontör
64 Inlägg
25 augusti 2008
är en supra eller en skyline lättsålda tro? med tanke på att de kostar en hel del tror nu att det finns många köpare?

Får jag låna din styrbox?

Sök