Har du någon aning om hur mycket effekt du har tänkt köra ? Kommer du köra bana etc ? Har ägt en R33 GTS-T och de är riktigt trevliga att köra.Du får ju en riktigt fin GTS-T för dom pengarna Men ska du plocka ut massor med HK är en supra "tåligare".
Jag lägger min röst på Supran. Mest för att den är mest trimvänlig av de tre (om vi talar om Mark 4 då), åtminstone enligt vad jag har läst till mig och hört. Originaldrivlinan ska palla 1000hk, och motorn är till och med driftsäker på 500 hk utan att man ens behöver öppna den! Någon ska ha bänkat över 800hk utan att ha plockat isär och uppgraderat kolvar och liknande. Bara turbo, insprut och sånt behövdes bytas, vilket har gjort mig mäkta imponerad av hålligheten. Då är ju detta bara sånt jag har hört, men även äldre Celica Supra (Supra MK2) var väl en riktig slitvarg i rally och backrally, enligt morfar min som har hållit på mycket med sånt.
Fast ska jag vara helt ärlig så är. och har länge varit, min drömbil en R34 GT-R V-spec Nür. Men jag vet inte, den ligger nog inte i 120-130k ;P
WRX STi verkar inte vara trimvänliga alls, växellådor med undermålig kylning och annat... samt hemskt dyrtrimmat och dyrlagat vid ras... Fast dom ligger som en jävla macka på vägen, och så har du ju 4wd då. Om du inte kör på en Skyline GT-R så är den ju enda alternativet Och så boxerljudet... det är ju rena porren att höra!
Jag skulle nog säga Supra jag!
Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
R33 GTR i bra skick, går att få för runt 130! Eller en R33 GTS-T med massa godis på Var inte rädd för att åka över till england om du ska köpa supra eller skyline, prisläget är ett helt annat där!
WRX STi verkar inte vara trimvänliga alls, växellådor med undermålig kylning och annat... samt hemskt dyrtrimmat och dyrlagat vid ras... Fast dom ligger som en jävla macka på vägen, och så har du ju 4wd då.
Dålig Kylning på Lådan? Är det nått du hört från en kompis kompis eller?
Själv Hade jag valt antingen WRX STI eller en GTR.
Senast redigerat av Pasi_k (15 augusti 2008)
Team PowerSlide
Subaru Impreza WRX STI -02 Drift Edition