En lackspruta kan man hyra.. men du måst eha en bra kompressor som håller jämt trcyk hela tiden.. är det som är problemet.. men varför måste du lacka om den för?
En lackspruta kan man hyra.. men du måst eha en bra kompressor som håller jämt trcyk hela tiden.. är det som är problemet.. men varför måste du lacka om den för?
Vet du vart man kan hyra det och hur mycket det kostar? Jag vill lacka om den för att den är ganska ful rostig. och för att jag vill ha en svart metallic lack.
omg.. va e d för garage då? Om du nu ska försöka lacka såpass seriöst som d låter får vi hoppas att du har haft en bra städfirma där inne slipning o spakling tar den tid du väljer. Du kan göra d på 1v o du kan göra d på 3månader beroende på hur pass mkt tid du tar dig. Iom att du ska lacka svartmetallic behöver du inte slipa finare än KORN:500. Lycka till..
tjenna om du vill lacka om den så vänd dig till något mindre ställe , typ lack skola eller något i den stilen !! vita blinkers e ett moste fins på biltema för 170:- st addon kjolar finns på www.spoilerkit.se eller www.spoilershop.se o sänkningsats finns biligast på mekonomen 1295:- mvh volvo raggarn
Om du ska byta grill tycker jag du ska leta upp den med "fyrkantiga" hål istället för "stänger" hmm inte så bra förklarat, men det är lite mer ovanligt och mycket snyggare... men alla har väl sin smak tycker personligen det är ganska fult om man byter till nät...
lacka inte innan du har bestämt dig för kjolpaket om du gör det var väldigt noga med att spara färgkoden så du kan få samma nyans
skaffa riktigt bra lack för då behöver du inte klarlacka alls har lackat om huven på min pontiac när jag bytte till en TA huv, och det har aldrigt varit nåra problem med den lacken har hatt den i typ 2 år nu, men nu ska hela bilen lackas svart
så kommer att köra med riktigt bra grundfärg och riktigt bra färg, har turen att bo granne med en lackerare
Vet du vart man kan hyra det och hur mycket det kostar? Jag vill lacka om den för att den är ganska ful rostig. och för att jag vill ha en svart metallic lack.
Gå till en lackfrima där kan du låna"hyra".. men varför inte istället göra allt förarbete själv och lämna in den hos en lackare.. dom kan nog lacka dne för en 2500 svart skulle jag tro!!
jaa du de där me lackningen skulle inte ja försöka mej på... helst om du inte kan de när de e metallicfärg o allt... de där me färglagrena bör nog stämma annars... 5 lager lack o 5 lager klarlack ska räcka gott ... hur mkt färg du behöver: hmm svårt o veta men helst 1,5-2 liter/ lager på bilen... klarlacken behövs nog inte fullt så mkt men iaf 1-1,5 liter/ lager... lycka till
man brukar räkna på 2 liter färg + förtunning och härdare på en normal stor bil.. blir lite mer med metallic när du ska ha flera lager.. men jag kan då lova att de är svårare än man kan tro att få de bra.. försök lämna in den ist
Om du ska byta grill tycker jag du ska leta upp den med "fyrkantiga" hål istället för "stänger" hmm inte så bra förklarat, men det är lite mer ovanligt och mycket snyggare... men alla har väl sin smak tycker personligen det är ganska fult om man byter till nät...
Översättning av beskrivning till namn: Grill med "fyrkantiga" hål = Turbogrill
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.