payamo skrev:vad händer om det regnar imron då
ralle_boyen skrev:payamo skrev:vad händer om det regnar imron då regn har väll aldrig dödat nån eller ?
volvofidde skrev:ralle_boyen skrev:payamo skrev:vad händer om det regnar imron då regn har väll aldrig dödat nån eller ?Det har det nog...men förhoppningsvis så blir det ingen översvämmning...
ralle_boyen skrev:volvofidde skrev:ralle_boyen skrev:regn har väll aldrig dödat nån eller ?Det har det nog...men förhoppningsvis så blir det ingen översvämmning...hahahaha ;D men nu e vi i sverige tror inte många har dött av regn här hahaha
volvofidde skrev:ralle_boyen skrev:regn har väll aldrig dödat nån eller ?Det har det nog...men förhoppningsvis så blir det ingen översvämmning...
ralle_boyen skrev:regn har väll aldrig dödat nån eller ?
payamo skrev:ralle_boyen skrev:volvofidde skrev:Det har det nog...men förhoppningsvis så blir det ingen översvämmning...hahahaha ;D men nu e vi i sverige tror inte många har dött av regn här hahahaja tänkte mest om alla andra skulle inte backa ur
ralle_boyen skrev:volvofidde skrev:Det har det nog...men förhoppningsvis så blir det ingen översvämmning...hahahaha ;D men nu e vi i sverige tror inte många har dött av regn här hahaha
volvofidde skrev:Det har det nog...men förhoppningsvis så blir det ingen översvämmning...
ralle_boyen skrev:payamo skrev:ralle_boyen skrev:hahahaha ;D men nu e vi i sverige tror inte många har dött av regn här hahahaja tänkte mest om alla andra skulle inte backa ur de regnar nu ju men inte fan backar jag har jag bestämt mej att jag kommer då kommer jag
payamo skrev:ralle_boyen skrev:hahahaha ;D men nu e vi i sverige tror inte många har dött av regn här hahahaja tänkte mest om alla andra skulle inte backa ur
ralle_boyen skrev:hahahaha ;D men nu e vi i sverige tror inte många har dött av regn här hahaha