kom hit till västervik å besök Lysingsbadet, finare camping har jag inte sätt nån annastans. å jag åkte mkt husvangs semester i stort sett hela sverige när jag va liten..
här finns allt, då menar jag allt !! du kommer inte bli besviken om du kommer hit
Gustavsviks camping i Örebro har många stjärnor så det är en trevlig camping men ja vet inte va du menar med fint, om du vill ha vid vattnet, höga klippor osv eller vad du är ute efter.
Gustavsviks camping??!! Själv har jag varit där en gång och det var en gång för mycket! Det var både trångt och högljutt! ... Nä åk till Ingestrands camping i Arvika. Det är fina grejer det
Jag har själv aldrig bott där bara vare där o strosa runt lite, sa bara att de har många stjärnor o de finns roliga saker som badhuset o så där.
Apelvikens camping i Varberg ligger rätt bra... Med strandpromenaden som går in till centrum m.m... Precis vid havet.. Ska dit själv i aug
Jag lägger min röst på den med! Varje sommar tills jag var 14 ca så åkte jag dit med min familj Värsta fina strandpromenaden som sagt med fina blommor och allt =P
Fick tyvärr inte plats där denna sommaren så vi får ta Getteröns camping ist. (Vi ska dit till Wheels And Wings, knökat överallt).
Gustavsviks camping i Örebro har många stjärnor så det är en trevlig camping men ja vet inte va du menar med fint, om du vill ha vid vattnet, höga klippor osv eller vad du är ute efter.
Gustavsviks camping??!! Själv har jag varit där en gång och det var en gång för mycket! Det var både trångt och högljutt! ... Nä åk till Ingestrands camping i Arvika. Det är fina grejer det
Jag har själv aldrig bott där bara vare där o strosa runt lite, sa bara att de har många stjärnor o de finns roliga saker som badhuset o så där.
Apelvikens camping i Varberg ligger rätt bra... Med strandpromenaden som går in till centrum m.m... Precis vid havet.. Ska dit själv i aug
Jag lägger min röst på den med! Varje sommar tills jag var 14 ca så åkte jag dit med min familj Värsta fina strandpromenaden som sagt med fina blommor och allt =P
Fick tyvärr inte plats där denna sommaren så vi får ta Getteröns camping ist. (Vi ska dit till Wheels And Wings, knökat överallt).
Lägger min röst på Apelviken med. Där har man spenderat många sommrar. Och med tanke på hur mycket dem gjort om och byggt ut den senaste tiden så.
Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.
Tja...Åk till Danmark och Skagen. Finns massor av fina campingar där. Eller varför inte Lökken...
Men...Sverige var det så jag lägger kallt min röst på väskusten med havsbad och klippor. Ska du ha sandstrand, sötvatten och klippor med skogen nära inpå och dessutom en pool, full service och byhåla med öl och pizzerior på skaplig nära håll... Vita Sandar vid Vänern uppe i Dalsland...
tycker vita sand i åsa, ca 2 mil utanför kungsbacka, är riktigt fin, finns ett typ strandhus där med kiosk och som spelar musik på kvällarna och sånt, 4 stjärnig är den=)