3459
Sök

Nästan krockat med polisen :)

214 Inlägg
3 april 2006
Trådstartare
Åkte på stan och en bil hade stannat på andra sidan och jag tänkter, det är ju inte jag som har hindret på min sida så jag låg kvar på mina 30 blås..

Då ska en polisbil fram och han tror väl att jag ska stanna, men vilken nit han åkte på big_smile
Han fick bråttom förbi och sen såg han lite sur ut smile

Tror de att du får göra precis som de vill eller? :S

Sedan nu samma helg så höll vi på att köra rakt in i en polisbil i en korsning, vi kom på huvudleden och de hade en väjningspliktskylt.. Vi sakta ner lite för att det ä en grop i vägen där, annars hade man nog skrynklat till polisbilen..

Någon som upplevt samma sak? smile

694 Inlägg
3 april 2006
haha polisen körde in i röven på morsans merca:)i ett rödljus

1 161 Inlägg
3 april 2006
ja vet en som körde in i sidan på en polis för att den backa rakt ut i vägen så att han inte han stanna sen kom polis springandes o skreck att dom skulle begära betalning för de...

HEAVY METAL
765 Inlägg
3 april 2006
En Polare till mig halkade in i en polis bil vid ett röljus en vinter-.!! Han höll på att bli av med Lappen för det-.!! Vart ett jäkla liv trotts att det egentligen inte hända speciellt mycket med varken Polisbil eller Polarns bil-.! MVH/ adde
Senast redigerat av Engen (3 april 2006)

\m/ Heavy Metal Life Style \m/
http://www.searingi.com
http://www.svxc.se

yeeah baby
50 Inlägg
3 april 2006
jag raceade med en svart punto och mötte en polis på en landsväg...punton ligger först och sen jag när vi möter polisen nitar jag bromsen punton gasar vidare..polisen vänder och vi kommer fram till en rondell...där polis äckelet prejjar upp mig på....ja skrapade i ena fälgen lite gran...jävlar va arg jag va då...men även glad att dom inte tog mig utan dånde efter punton istället...
och dom klagar på att vi kör som svin??

15 Inlägg
3 april 2006
Hehe, jo polisen kör inte bra..
När de fick nya bilar här i stan hade de rasat två växellådor på en vecka tongue
och de kör med automat!

1 161 Inlägg
3 april 2006
PeggaTurbo skrev:
Hehe, jo polisen kör inte bra..
När de fick nya bilar här i stan hade de rasat två växellådor på en vecka tongue
och de kör med automat!

de ä ju ganska bra gjort av dom:P
här i stan finns de inte en enda polis bil utan STORA bucklor på typ smile

40 Inlägg
3 april 2006
jag har krockat med en polis buss i typ 70 ca det var en jävla smäll båda bilarna var skrot
det var höger reglen dom körde rakt ut fick faktist gå upp i domstol mm jag van hadde lagen på min sida fast dom var poliser

-----------------------------------------------------
All vehicles you can do anything stupid in
Din bil går säkert bätre än min!

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
3 april 2006
En polare smacka in i sidan på en piket... med cykel...  Hehe  Vet dock inte hur d gick med det sen.

1 161 Inlägg
5 april 2006
har ni läst det här...

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 09,00.html

bevisar ju bara att dom inte ä så proffsiga bakom ratten..

24 Inlägg
5 april 2006
men jag och en polare kom nyss från tullinge, och polisen har typ en bana dom kör på, så ja å polarn stannade till för att titta lite, å helvete asså dom vände sig å gick rakt fram i kurver å gled åt helvete på blöt asfalt, har aldrig garvat så mkt på länge asså

Ingen kommer ihåg en fegis!
------------------
hellre sist än saab

sixten
252 Inlägg
5 april 2006
nxtream sånt kan du begära ersättning för, i ett akut läge och du blir tvungen att flytta på bilen och att den då blir skadad så är dom skyldig att ersätta skadorna som uppstått...

Nästan så att jag frontalkrockat med en polis på enkelriktad gata, det roliga var att de var de som kom från fel håll samt att de skämdes när jag senare åkte förbi... smile

Klockrenaste tabben av polisen jag någonsin sett är när jag och ett gäng kompisar står och pratar på en mack alldeles intill en rondell, och polisen kommer inkörandes i rondellen och kollar mycket misstänksamt på oss... Samtidigt som de har ögonen på nånting helt annat så kör de upp på kanten på rondellen och de skriker och smäller till som fan
Kul när de körde därifrån sen med världens gaspådrag och sedan får stanna för att de fått fel på framvagnen... Blev inte ståendes så länge, blev bortbogserad ganska snart, tyvärr, hade ju kunnat funnits nånting skoj att ta från den bilen om de lämnat den utom uppsikt.

326 Inlägg
5 april 2006
jag har åxå hålt på att krocka ett flertal ggr med poliser en gång i typ rusningstrafik mot enkelricktat! en gång samma gata en natt! å polisen kom i en jävla fart! utan ljus! sen en gång då åkte dom rakt ut från en typ syckelväg! då skälde jag på dom när dom kom tillbara å jag hade parkerat! då höll jag på å åka dit på det! men ja kom inte på vad det var på! sen höl jag på å få ombes för jag hade kört för fort på gatan där dom körde ut! med det hade jag inte fö.r jag åkte laglig epa!

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!

451 Inlägg
5 april 2006
hatar poliser vet inte varför :S .. har ingen anledning ja hatar de bara

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!

Sök