den ser ju helt klart bra ut, bättre än modellen den är baserad på. men när Cheva Trailblazer kom blev den akterseglad av förra generationens Jeep Grand Cherokee, så nån NY bil är det nog INTE fråga om.
Men de är tydligen rätt bra på vägen ändå - saab har gjort underverk med bilen som det verkar, precis som de gjorde me epsilon-plattformen till 9-3 Fråga butters, han verkar helnöjd med sin - Ja butters jag har sett dig på iSaab
Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Så här skriver Mikael Stjerna i senaste Teknikens Värld. Duell med Volvo XC90 V8 Executiive:
Men om jag är tvungen att välja - vilken av duellanterna tar jag? Ja, det beror på. Har jag bara 369 000 kronor i näven så är det inget snack om saken. Det får bli en Saab 9-7X. Volvo XC90 är för dyr. Med 610 900 kronor i näven? Ingen tvekan - saken är biff. Jag tar Saab 9-7X för 369 900 kronor. För 240 000 kronor som blir över kan man ju ha riktigt roligt.
Så här skriver Mikael Stjerna i senaste Teknikens Värld. Duell med Volvo XC90 V8 Executiive:
Men om jag är tvungen att välja - vilken av duellanterna tar jag? Ja, det beror på. Har jag bara 369 000 kronor i näven så är det inget snack om saken. Det får bli en Saab 9-7X. Volvo XC90 är för dyr. Med 610 900 kronor i näven? Ingen tvekan - saken är biff. Jag tar Saab 9-7X för 369 900 kronor. För 240 000 kronor som blir över kan man ju ha riktigt roligt.
Ja inte är det nåt svårt val inte
Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Jag såg en på Orust för inte så längesen : ) Tyckte inte det var någon större skönhet, men lite fräck var den ju, Lite paff över saabloggan å inte typ ett Cheva märke eller nått