3340
Sök

någon som handlat på http://www.importservice.nu/

1 785 Inlägg
19 juli 2008
Jag har inte handlat där. Och efter en snabb koll så skulle jag inte chansa på att handla från ett företag som inte ens går att kontakta via telefon. Hur ska man lösa en garanti fråga? Nej, det är rena lotteriet att handla billigt på det sättet. Känns lite som om tråden är inlaggd för att göra smygreklam

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
19 juli 2008
dbjanoz skrev:
Jag har inte handlat där. Och efter en snabb koll så skulle jag inte chansa på att handla från ett företag som inte ens går att kontakta via telefon. Hur ska man lösa en garanti fråga? Nej, det är rena lotteriet att handla billigt på det sättet. Känns lite som om tråden är inlaggd för att göra smygreklam

Smygreklam??? lol   nja, mer för att varna......

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

1 Inlägg
8 augusti 2008
Akta er väldigt noga för Importservice HB. (www.importservice.nu)

Firman är i högsta grad oseriös och drivs av en man vid namn Olle Olsson i Blattnicksele. Dumt nog så gjorde vi en beställning samt ännu dummare så förhandsbetalade vi. Trots påstötningar sedan flera månader så har han inte levererat den betalda varan.
Gjorde det vi borde gjort från början: kollade upp mannen i fråga hos Skattemyndigheten, kronofogden samt polismyndigheten.
Det visade sig att Olle Olson har skatteskulder, skulder för obetalda böter, skuld till brottsoffer, skulder till diverse personer som inte fått förskottsbetalade varor eller pengar tillbaka för returnerade varor samt är som man brukar säga "tidigare känd av polisen"

Nu kanske det här inlägget inte kommer med, men det jag skrivit om får man lätt fram genom att ringa till folkbokföringen och ta reda på personnummret och sedan kontakta ovanstående myndigheter, det är officiella uppgifter som vem som helst kan ta del av

Sök