DD´s 1508 är hitills en av få basar som riktigt imponerat på mig.. kraftig djupbas ur ett så pass litet element. Låter näst intill som en fullvuxen 12" bas.
DD´s 1508 är hitills en av få basar som riktigt imponerat på mig.. kraftig djupbas ur ett så pass litet element. Låter näst intill som en fullvuxen 12" bas.
Håller med, en polare körde med 1508 i sin Golf förut (visserligen 4 st) och det tryckte på utav bara helvete. Det var inte många, om ens någon som gissade att det var 8or han körde med
Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Håller med, en polare körde med 1508 i sin Golf förut (visserligen 4 st) och det tryckte på utav bara helvete. Det var inte många, om ens någon som gissade att det var 8or han körde med
jag säger DD 1508 riktig bas som verkligen tål och vill nästan plågas ! alla mina kompisar trodde det var något MYCKET större än vad det var , när man visade vad det var började folk titta runt (tror de letade efter något större) jag gav en sån 8" över 2000wrms och den klarade länge med musik, till slut börjar allt bli varmt och lukta men tror inte många 8" som klarar av det så länge och låta bra med (finns bild på basen på mina sida)