3576
Sök

Söker gammla bilar och hur dom ser ut nu :)

15 Inlägg
14 januari 2009
Trådstartare
Först söker jag tjejens gammla compakt... Den hade Reg: Hha (kolla fotografering å övrigt polares bilar) var svart å är en -75 å det satt en 220d i den när hon sålde den om nå kan ha en bild på den...
Sen söker jag min gammla pilsner bil om nån har ny bilder på den och om den är till salu smile Det var en ford consul -74 med reg: Esm (kolla mina gamla ägor) Om det är nu så att nån vet om ägaren ska sälja eller skrota den så säg hellre till mig än att den ska skrotas eller säljs till nån annan så köper jag gärna tillbaka den. För har så roliga minnen och allt möjlitg från ford:en smile Vet vilka som står som ägare på båda fordonen men hade varit roligt med lite ny bilder och fakta....
Senast redigerat av Wollbro (14 januari 2009)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
14 januari 2009
Varför inte kontakta de nuvarande ägarna om du nu vet namn på dom.
Be honom/henne om bilder samt info?

Varför ta en sånhär omväg nar svaret bara finns ett samtal ifrån? smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Nismo
758 Inlägg
14 januari 2009
Ja de undrar jag med, om du nu vet ägarna. Ring ??

15 Inlägg
14 januari 2009
Trådstartare
Men om det nu finns nån hära som har bilder eller fakta om bilarna så är det ju lite roligare.... Än att ringa upp ägarna å be dom besvara på massa frågor över telefon och sen skicka bilder... Eller har jag fatta fel med vad ett forum går ut på?????

Försöker iaf
12 819 Inlägg
14 januari 2009
Wollbro skrev:
Men om det nu finns nån hära som har bilder eller fakta om bilarna så är det ju lite roligare.... Än att ringa upp ägarna å be dom besvara på massa frågor över telefon och sen skicka bilder... Eller har jag fatta fel med vad ett forum går ut på?????

Du har fattat de helt rätt, men förvänta dig inte alltför mycket.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

15 Inlägg
14 januari 2009
Trådstartare
Nä det gör jag inte heller smile Men det kan ju vara roligt om det funkar...

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök