2939
Sök

Westen89 Hur kunde det bli så här RIP

13 Inlägg
8 augusti 2008
ja vad ska man säga! micke du och jag hade många fin minnen! men det var många som hade med dig! du var den kompisen som alltid ställde upp för mig och många många andra du var en underbar person! så därför förstår inte jag varför det kan bli så här! du var den bäste! du är så oerhört saknad så det är nått sjukt! varje gång jag sätter mig i bilen tänker jag på dig, varje gång jag stänger på sterion tänker jag på dig och det spelas så högt! så fort man hör någon som spelar riktigt högt i bilen då tänker man! det känns så sjukt tomt! R.I.P

mvh OLOFSSON
Senast redigerat av brl (8 augusti 2008)

jorå

190 Inlägg
9 augusti 2008
Trådstartare
brl skrev:
ja vad ska man säga! micke du och jag hade många fin minnen! men det var många som hade med dig! du var den kompisen som alltid ställde upp för mig och många många andra du var en underbar person! så därför förstår inte jag varför det kan bli så här! du var den bäste! du är så oerhört saknad så det är nått sjukt! varje gång jag sätter mig i bilen tänker jag på dig, varje gång jag stänger på sterion tänker jag på dig och det spelas så högt! så fort man hör någon som spelar riktigt högt i bilen då tänker man! det känns så sjukt tomt! R.I.P

mvh OLOFSSON

Jag håller med precis, tycker det är som om nästan allt man gör så tänker man på Mikael för man har gjort nåt liknade eller nåt likadant.

Man kan samman fatta micke med att han var den snällaste person som många har träffat å alltid hjälpsam med allt.

Dodge Pioneer (Dart) 1960 318
Vw Golf Vr6 (stötis)

1 Inlägg
9 augusti 2008
R.I.P Micke. Du var en sann kompis. Kunde prata med dig om allt. Du var alltid på bra humör, aldrig ledsen..du satte alla andra framför dig själv. Saknar dig. Hoppas du har det bra nu.

3 113 Inlägg
9 augusti 2008
obeskrivligt när någon nära försvinner bara sådär utan att ens tanken på att ta farväl.
vettafan vad jag skulle ta mig till!

vila i frid..

Semper Fi

N/A
141 Inlägg
9 augusti 2008
Beklagar sorgen. R.I.P

174 Inlägg
9 augusti 2008
Jävligt tråkigt.. R.I.P!

Forummoderator
26 389 Inlägg
9 augusti 2008
Bloggmaterial eller inte - vem bryr sig..kom igen?

R.i.p! sad

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

190 Inlägg
22 augusti 2008
Trådstartare

Vw Golf Vr6 (stötis)

190 Inlägg
7 september 2008
Trådstartare
Nu var begravningen gjorde det var det värsta jag vart med om. Men så fint. Rip micke du har lamnat alla i stor saknad

Vw Golf Vr6 (stötis)

* Voff voff *
10 700 Inlägg
7 september 2008
R.I.P.

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

243 Inlägg
7 september 2008
Vila I Frid Grabben,
och till er som tjatar ang. blogg osv, visa lite respekt för nära och kära,det kunde ha vart nån anhörig till dig, hur skulle du känna då om allt tjat, hade du ens brytt dig om blogg då?
Lider med er alla, Må Han Vila I Frid..

Kolla gärna in mitt Turbo-Projekt
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=159288

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
8 september 2008
Vila i frid

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Refined
1 770 Inlägg
24 september 2008
En tanke till nära och kära
R.I.P.

741 Inlägg
24 september 2008
Tycker det är allt för ofta det kommer upp sådana här trådar, sjukt! RIP hmm

1 515 Inlägg
25 september 2008
huh, jag får inte upp sidan där det står vad som hänt hmm

- Rest in peace

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

JapsRacer!
198 Inlägg
25 september 2008
hoppas det finns något bättre för dig där uppe!

13 Inlägg
17 januari 2009
vi tänker på dig micke! jämt och ständig! jag fick en rejäl tanke ställare för ett tag sen! jag åkte utanför falerum jag körde inte så for men sen så fick jag släpp på hela min 440 och fick välja mellan 2 saker en stor ek eller ett brant stup jag valde trädet! precis inann smällen fick jag en tanke på dig! mvh olofsson vi saknar dig något så grymt! jag tror faktiskt att du rädda mig där
Senast redigerat av brl (17 januari 2009)

jorå

133 Inlägg
17 januari 2009
Vila i frid

Kämpande familjefar ---- barnvagn eller baslåda :( :)

Sök