3374
Sök

Fläkt på en VW Golf

3 Inlägg
27 januari 2009
Trådstartare
Hej, vet inte inte om tråden passar in här eller ej men kunde inte finna en bättre plats själv!

Nå väl till det jag vill veta, nu är det så att på min Golf från -92 så har fläkten i framrutan slutat spruta ut luft. Alla andra fläktar inne i kupén blåser på för fullt!
Någon som har tidigare erfarenhet från liknande och vet vad det är för fel? Har inte direkt tillgång till ett garage så har problem att felsöka själv.

Mvh ButchCassidy

4 586 Inlägg
27 januari 2009
Finns bara en fläkt inte några fläktar. låter som spjället inte öppnar till framrutan då det är varjerstyrt så borde den ev ha lossnat. Skaffa dig en rep handbok ifall du vill söka upp felet själv
Senast redigerat av jorre83 (27 januari 2009)

3 Inlägg
27 januari 2009
Trådstartare
jorre83 skrev:
Finns bara en fläkt inte några fläktar. låter som spjället inte öppnar till framrutan då det är varjerstyrt så borde den ev ha lossnat. Skaffa dig en rep handbok ifall du vill söka upp felet själv

Jo precis, tänkte i dina banor men det jag skrev blev lite annat säger vi som. Får jag ut värmepaketet genom kupén eller måste jag in under motorhuven och härja?

4 586 Inlägg
27 januari 2009
ButchCassidy skrev:
jorre83 skrev:

Jo precis, tänkte i dina banor men det jag skrev blev lite annat säger vi som. Får jag ut värmepaketet genom kupén eller måste jag in under motorhuven och härja?

värmepaketet behöver du inte röra

det brukar sitta en liten rak runt reglagen inne i bilen som går att ta bort sedan kan du kolla ifall något sitter löst där inne

Sök