ja vad behöver man veta om man skall skaffa sig en sån. all nödvändig och onödig information är välkomen. vilka delar blir vid vilka tkm sluta o.s.v. vilka saker skall men tiita noga på..
undvik 2,5 tdi v6, enl vag mekaniker och verkmästare jag har pratat med så brukar dessa motorer hålla ca 20000 mil, sen är det dags för dyr renovering, tror att det var kammarna som inte håller men är ej säker.
undvik 2,5 tdi v6, enl vag mekaniker och verkmästare jag har pratat med så brukar dessa motorer hålla ca 20000 mil, sen är det dags för dyr renovering, tror att det var kammarna som inte håller men är ej säker.
Det stämmer, däremot är 2,5tdi med femman så skottsäker som en motor kan bli men den tror jag inte var kvar -00.
Även dieselpumparna brukar kunna ge med sig.. Kanske inte just vid 20k mil men ändå.. Kostar inte gratis!!
Jag har läst trådar på Nordicaudi.com där folk har fått byta ut kammarna på sina diesel V6or så det stämmer.