3163
Sök

DIGITAL TV / Bo. kort för 1an,2an,4an?????

152 Inlägg
9 juni 2006
Trådstartare
Tja. Skaffade nyss en digitalbox. Tänkte kolla på 1an 2an 4an genom den nu lagom till VM. Hur fan gör man det? För visst ska man väl inte behöva betala för de kanalerna?
Jag bor i lägenhet som har Comhem uttag.
Körde in antennkabeln i Digitalboxen och sökte kanaler. Hittade SVT2 och tryckte för att titta, men då står det att den vill ha kort!
Behövs kort för 1an 2an 4an???

Plz help! Vill ha igång detta ikväll =/

Saluhallen i göteborg!

538 Inlägg
9 juni 2006
om du bor i comhem hus så ska du inte ens behöva en digital box. det behövs inge kort för 1,2,4.  jag säljer digital tv så jag vet wink lycka till

4 Inlägg
9 juni 2006
köpt boxen av comhem då? för det funkar nämligen itne med vilka som helst... samma gäller bredband från comhem..

analogt (comhem) fungerar utmärkt=) och kommer även göra när det analoga släcks ner i hela sverige..

152 Inlägg
9 juni 2006
Trådstartare
Jag köpte en Humax CX-Fox C på jobbet (Elgiganten).
Den är speciellt för Comhem. Men hur fan får man igång 1, 2 , 4 via det digitala? Jag har nämligen alla vanliga kanaler, 1,2,tv3,tv4,kanal5, osv osv genom kabelTV. Men kvalitén på dom sändningarna suger verkligen Pung.

Å enligt Elgiganten försäljaren ska man inte behöva något abbonemang för att kunna se på dom kanalerna. Hur löser man då detta???

Om man inte behöver kort... hur får jag igång kanalerna genom DigitalTV?

Saluhallen i göteborg!

Säljare
341 Inlägg
10 juni 2006
du har inget abonnemang till eller? du måste ha minst small för att se 1an 2an digitalt...
du ser dom inte digitalt utan kort...

däremot boxers marksända digitaltv behöver du inget kort för att se 1an 2an digitalt om det var det albertoo menade??
annars kanske han får plugga lite om han säljer digitaltv wink

Sök