3307
Sök

Länkarmar volvo 140/160

119 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
har en fråga angående övre länkarmar till volvo 140/160 tog bort 2st idag,slängde dom på golvet,sen kom jag på .Faan vilken är höger och vilken är vänster, kollar på dom ,men dom ser liksidiga ut. alltså passar dom på vilken sida som helst .. ELLER?.fråga 2.. skillnad på övre spindelled på 67-69 ärs kontra 70-74. passar dom imellen ärsmodeller, då jag inte vet vilken årsmodell det är på hjulspineln? jaja, får hoppas att nån vet svar

det var bättre förr.. ju förr ju bättre

82 Inlägg
21 februari 2009
Kollade precis i KG trimning katalogen, o där står det att höger/vänster är samma komponent, så det spelar ingen roll vilken sida du sätter dom på. Men det skiljer mellan årsmodellerna som du säger, 70-74 är annerlunda, vad som skiljer vet jag ej (inga bilder)

Man har varit med för...

406 Inlägg
22 februari 2009
kalimero skrev:
har en fråga angående övre länkarmar till volvo 140/160 tog bort 2st idag,slängde dom på golvet,sen kom jag på .Faan vilken är höger och vilken är vänster, kollar på dom ,men dom ser liksidiga ut. alltså passar dom på vilken sida som helst .. ELLER?.fråga 2.. skillnad på övre spindelled på 67-69 ärs kontra 70-74. passar dom imellen ärsmodeller, då jag inte vet vilken årsmodell det är på hjulspineln? jaja, får hoppas att nån vet svar

Sökte lite o hitta detta forumet.....vet ej om det hjälper dig men...... http://www.locostsweden.se/ipb/index.ph … ;#entry545

Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren....

Sök