3441
Sök

Film: F1 Perished Heroes

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
19 juni 2006
Trådstartare
Med anledningen av film-tråden "Till en vän..." lägger jag även upp länken till denna film om omkomna F1-hjältar. Jag blir alltid illa till mods när jag ser denna. Må de alla vila i frid, de som gav sitt liv för sin sport.

ursprungligen tagen från wccc.fi.

Se, och känn...

http://www.youtube.com/watch?v=ORs-8GT6 … d%20heroes

edit: en sak som jag kom att fundera på också, hur kan Jaques Villeneueve, köra i den sport, som tog livet av hans far?
Senast redigerat av calibra_nox (19 juni 2006)

15 Inlägg
19 juni 2006
Otäck att se, men tack för att du tar upp samma sak som jag, jag är ju inte heller något helgon och alltid håller mig till lagar och regler ute på vägarna men när jag väl är ute och "leker"så försöker jag att se till att ingen annan ska kunna komma till skada, visst det är svårt att förutse men det är bättre att bränna däck och rejsa ute på någon avkrok än att göra det mitt inne i stan.
Men alla väljer ju själva, tänk bara om alla offer också kunnde det....

Allt går utom små barn och trasiga leksaker (och dåliga video länkar, grrr)

321 Inlägg
19 juni 2006
calibra_nox skrev:
Med anledningen av film-tråden "Till en vän..." lägger jag även upp länken till denna film om omkomna F1-hjältar. Jag blir alltid illa till mods när jag ser denna. Må de alla vila i frid, de som gav sitt liv för sin sport.

ursprungligen tagen från wccc.fi.

Se, och känn...

http://www.youtube.com/watch?v=ORs-8GT6 … d%20heroes

edit: en sak som jag kom att fundera på också, hur kan Jaques Villeneueve, köra i den sport, som tog livet av hans far?

Hemsk film med motorsportens mörka baksida sad...

Angående Villeneueve så har han antagligen växt upp med motorsport och därmed kanske velat köra själv genom att hedra sin far...bara en tanke.

Tough ain´t...ENOUGH!

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
19 juni 2006
Trådstartare
-Ncs- skrev:
Angående Villeneueve så har han antagligen växt upp med motorsport och därmed kanske velat köra själv genom att hedra sin far...bara en tanke.

Mm, hade nog samma tanke i bakhuvudet.

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök