3365
Sök

Tips på bra regummerade däck?

15 Inlägg
14 mars 2009
Trådstartare
Har dålig koll på regummerade däck, men skulle vilja ha tips på ett bra märke, sommardäck..?
Senast redigerat av hirvenhuuli (14 mars 2009)

184 Inlägg
14 mars 2009
AGI Sportline har jag kört med tidigare och jag lever fortfarande... tongue

http://www.agidack.se/econtent/2815/mon … age=30.jpg

12 086 Inlägg
15 mars 2009
Fasran körde med regumerade AGI vinterdäck på maximan i 5 säsonger tongue
Det får väl anses helt ok, så AGI kanske är bra?

\m/(><)\m/
742 Inlägg
15 mars 2009
JapMax skrev:
Fasran körde med regumerade AGI vinterdäck på maximan i 5 säsonger tongue
Det får väl anses helt ok, så AGI kanske är bra?

AGI är en av dom bästa regumeringarna.. säljer dom på jobbet och det är väldigt sällan att det är nått fel på dom

Keso är köttfärs gjord på mumintroll

184 Inlägg
15 mars 2009
Jag har kört med AGI Sarek (dubbade) och AGI Soft Sarek (dubbfria) på mina bilar under vintrarna och dom duger gott och väl för dom som inte vill köpa det värsta och dyraste som marknaden har att erbjuda.

144 Inlägg
15 mars 2009
Finns ingen anledning att välja regummerade sommardäck då det finns mång betydligt bättre asientillverkade originaldäck som Nankang, Nexen, Federal, mm till lägre pris se tex www.dackonline.se eller www.infosite.se. Ett regumemrat däck blir aldrig bättre än den gamla däcksstommen som den nya slitbanan fäst på.

Robban

Robert

4 005 Inlägg
15 mars 2009
Jag köpte regummerade däck från AGA (kan vara AGI?) förrförra vintern.. de höll..... en halv säsong. Helt otroligt dåliga, dubben försvann direkt. Värdelöst grepp.

Köpte ett par Nokian Hakka4 däck samtidigt till andra bilen och där är alla dubb kvar fortfarande.
Nä, varför hålla på och spara på den effektivaste "livförsäkringen" av alla på vintern?

1 723 Inlägg
15 mars 2009
Iom att min däck var snedslitna när jag köpte bilen så fick jag 4 regummerade vinterdäck till inköpspris av bilfirman. Så nu kör jag med Fighter och de fungerar helt ok, alla dubb sitter kvar trots att jag inte kört snällt. Dock glider bilen väldigt lätt på ren is men det har kanske mer att göra med vikten på bilen och att det är..... ren is.

Sök