Har hittat ett orginalarmstöd på skroten från en A3 -00 med alla delar till. Det borde väl gå att montera in den i min bil som från början inte har något armstöd? Frågade en på björstigs, men han vågade inte säga med säkerhet att det gick.
Om någon har gjort detta, får ni gärna visa eller beskriva hur ni gjort
Det ska iaf gå, men om man låter VW göra de kostar de jäääävligt mkt. Tror de ville ha typ 5 papp för o sätta in de i golfar o så. Har inge tips då jag hade de fabriksmonterat, men får du iaf veta att de ska gå
köpte mitt till min seat här..fanns inte till rätt modell men de va samma som golf4 kanske samma till a3an oxå..de är ju i princip samma i äldre vag bilar
De där e ju nå universal och inte original på den sidan...så man vet de..betalade för övrigt lika mkt för ett nytt lock till mitt som ett helt sånt pirat kosta
De där e ju nå universal och inte original på den sidan...så man vet de..betalade för övrigt lika mkt för ett nytt lock till mitt som ett helt sånt pirat kosta löl
På min A4a tror jag iaf att man tar bort mittkonsolen, monterar dit fästet, sågar ett hål i mittkonsolen där fästet ska sticka upp sen på me allt o skruva fast.