2845
Sök

Se upp för airbags stölder!

138 Inlägg
20 april 2009
Vad jag hört så stjäls air bags av olika anledningar men en ny air bag kostar några tusen & det finns ju ett antal i nyare bilar så de finns stora pengar att tjäna, det finns tydligen lager fyllda av air bags i t ex Estland mer mer. Sen har jag också hört att tjuvar samlar på sig ett antal air bags & när dem har ett antal så sätter de ihop dem & spränger upp bankomater...Detta e bara sånt jag hört så vet inte om det är sant dock

Bilförsäljare på Hörby Bil
152 Inlägg
21 april 2009
Även ni som kör Subaru ska få ett varningens finger..
Alla ÅF har fått ett mail där de varnar för airbagstölder hos många Subaru ÅF runt om i landet.

AT Däck
501 Inlägg
21 april 2009
vi blev av med våran airbag i vår v70 o 10 andra till samma natt här i vår lilla håla ... dom hade gjort ett hål i våran dörr fläkt upp plåten så det var bara till att byta dörr med ... blir så in i förbannad på sånt

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se

Saab älskare!
4 597 Inlägg
21 april 2009
Mr_M_ skrev:
Funkiee skrev:
man kan ju göra som jag, stoppa i en trasig airbag ratt, men som ser hel ut, o sen när dom skruvar loss de blir de snopna, utav att bara se ett tomrum inne i ratten med en lapp eller något big_smile ahha lol

Jobbigt om du skulle smälla

har ingen bil med airbag cool

Eigenbrötler
1 237 Inlägg
21 april 2009
Funkiee skrev:
Mr_M_ skrev:
Funkiee skrev:
man kan ju göra som jag, stoppa i en trasig airbag ratt, men som ser hel ut, o sen när dom skruvar loss de blir de snopna, utav att bara se ett tomrum inne i ratten med en lapp eller något big_smile ahha lol

Jobbigt om du skulle smälla

har ingen bil med airbag cool

jag är lika cool jag. cool

Saab älskare!
4 597 Inlägg
21 april 2009
lol coola grabbarna! tongue

Sök