för att lira hiphop krävs det att man har haft en kass uppväxt, för att lira metall krävs en bra musiker... roligt ändå måste det nog vara å ha med bilen.
Senast redigerat av _Butcher_ (8 maj 2009)
Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...
för att lira hiphop krävs det att man har haft en kass uppväxt, för att lira metall krävs en bra musiker... roligt ändå måste det nog vara å ha med bilen.
Som sagt din bil är fin men tyckte låten va sådär halvkass och videon va egentligen ganska helkass och något försök till att vara gangster.. och då är jag ingen hip hop hatare eller så men gillade ej videon eller låten
Jag är en flitig hiphop-lyssnare och även en musikproducent inom genren hiphop/rnb/rap och måste tyvärr säga att första rapparen direkt borde gå av scenen alternativt öva på flera år innan han ger sig ut, det där håller inte. För mycket spel. Men hur som helst. Bilen passa inte in med dom, men måste få säga det att din bil är sjukt fin!!
Vilken jäkla skitsnack det där är. Det där hör man hela tiden av okunniga metal-nördar med bara skit innanför pannbenet, tyvärr. Kom tillbaka med något bättre argument innehållande kunskap.
Tja. Det är en kortare typ av en demo-video, så rapparen som är med på andra versen (Malik), bor i Chicago USA. Men hela låten är nästan 4 min lång.
Och var killen bor är relevant hur? Verkligen inte då det talas om låtens längd. Så länge du inte menar att I USA så gör man inte låtarna längre.
Personligen tycker jag att låten var skitkass men det kan väl ha med att jag hatar sådan musik. Det var någon som tyckte att han engelska var kass, den hade väl inte något MVG i uttal direkt och ska man spela in en låt på engelska så kanske man ska ta och öva in uttalet på orden i texten. I stället för att låta seriös och hardcore, som jag antar att han vill, så kommer engelskspråkiga tycka att det blir rätt töntigt.