Va duktiga ni är allihopa! man får ju lust att gå ut o fota nu på direkten! Har lite bilder oxå om någon är intresserad, har tänkt lagt upp dem på internet hur länge som helst, men tack vare den här tråden fick ja tummen ur http://cochise.blogg.se/
"i cant refuse it, what to be got to be"
Yeah I´m better than you.
Nope I do not care what you think
Ahh, en tråd i min smak... Fotograferar som en galning året om.. Ang. dina bilder i första inlägget ser jag att du redan fått dom bästa tipsen och det allra bästa i andra inlägget om horisonten..
Jag har osse ett par jag kan dela med mig av om de inte gör nått.. vet knappt vilka bara eftersom jag har tusentals foto i datorn men jag tar några stycken..
Ahh, en tråd i min smak... Fotograferar som en galning året om.. Ang. dina bilder i första inlägget ser jag att du redan fått dom bästa tipsen och det allra bästa i andra inlägget om horisonten..
Jag har osse ett par jag kan dela med mig av om de inte gör nått.. vet knappt vilka bara eftersom jag har tusentals foto i datorn men jag tar några stycken..
För dom som vill så knåpade jag ihop ett litet javascript som gör ram å fixar dit valfri text i photoshop oavsett bildstorlek osv. PMa mig vid intresse..
Tänkte väcka liv i en gammal tråd då ja själv tycker det e kul o fotta natur MM Hoppas ingen stör sig kamera: 5mp LG Mobil Jag vet inte natur dock men fin bild enligt mitt tycke han ser stolt ut
Kamera: SE c905 8.1mp
Hoppas att någon tycker dom är snygga försöker så gott jag kan har ett par andra också men dom är lite suddiga eller har för mycket sol i sig
Mvh TooS
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!