2219
Sök

Inför: södertälje träff(6) 28/6 19:00

2 638 Inlägg
28 juni 2009
Kommer förbi, dock inte med egen bil utan tillsammans med en kompis.

Beslutsångest.
322 Inlägg
28 juni 2009
Fan hann inte dit sad Vare bra drag?

C20LET
1 041 Inlägg
28 juni 2009
det va verkligen en trevlig träff o en del fina bilar, va ännu roligare efter träffen men så synd att visa ska alltid förstöra träffarna.
hoppas man slipper sånt folk i framtiden.
grymt jobbat o en lyckad träff smile
MVH/Rawad

Vi tycker olika vet jag, that's it

Beslutsångest.
322 Inlägg
28 juni 2009
Hur menar du med att förstöra träffar? Bara frågar smile

431 Inlägg
28 juni 2009
Larschon skrev:

Att man tar första bästa cross, och kör på bakhjulet MOT startklara bilar....
Ibland undrar man hur folk tänker...

C20LET
1 041 Inlägg
28 juni 2009
Larschon skrev:

det va inte träffen som blev förstörd i sig utan aktiviteten efter träffen så du försår nog resten wink
MVH/Rawad

Vi tycker olika vet jag, that's it

157 Inlägg
28 juni 2009
Tråd kommer upp angående det som hände ikväll och kan snabbt meddela att det inte kommer bli några mer Södertälje träffar. Iallfall inte från oss som har fixat det hittills. Vi vill inte sätta andra personer för fara när det ska tjafsas och nästan bråkas. Tur bara att det inte gick för långt.

Men som sagt så vill inte vi hålla i nånting när vissa personen ska bara bråka och inte kunna ta en diskution istället. Inte heller kunna sköta sig på träffar/race. Lite kan man väl tänka innan man gör nånting men tydligen inte.

3 390 Inlägg
28 juni 2009
Sen så verkar södertälje "träffarna" vara race efter vad man läst om i föregående Eftersnack/foto-trådar.  Och ni vet att vi itne disskuterar/organiserar sånt här.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

117 Inlägg
28 juni 2009
var de mycket bilar på träffen ??

Sök