23 juli 2009
Trådstartare
Bil / Skoda Fabia RS -05 / cirkus 8000 mil pa mataren.
Engelskt OS darfor konstiga bokstaver
Det ar sahar att nagot inte riktigt star ratt till med bilen. Sarskilt nar jag oppnar den bakre rutan sa later det valdigt konstigt i bilen, ar liksom ett svischande ljud inne i cupen. Nar jag oppnar framre rutan sa kommer det dar ljuder inte heller utan just nar jag oppnar den bakre. Ungefar som om man bara hor jatte hog bas inne i bilen. Jag har funderingar pa om det ar lagrena som har borjat eller gatt at helvete pa bilen? Eller har ni nagra forslag pa vad det kan vara? Ska val sagas att jag inte tycker det later sa mycket inne i cupen nar fonstrerna ar stangda, det ar bara ibland det dar kosntiga ljudet kan komma. Jobbiga ar ju att man blir valdigt nojig och lyssnar pa det minsta lilla sa ar svart ibland om man inbillar sig eller ej.
Jag har testat att svanga med bilen en hel del for att se om det later nagot dar fram for att se om lagrena borjar bli daliga dar men jag vet faktiskt inte om jag hor ljud eller ej. Testat att hoja upp bilen och vicka pa hjulen och liknande men tycker de verkar ratt stabila. Men nu har jag nya bromsklossar pa och de sitter nastan kloss i kloss med bromsskivan sa det gar inte direkt att vicka sa mycket pa dacket sa ratt svart att se pa det sattet.
Senast redigerat av Vallås Locos (23 juli 2009)