3940
Sök

Tanklockslucka (?) fästesproblem volvo 740

12 Inlägg
29 juli 2009
Trådstartare
tjatja. råkade förstöra fästet till tanklocksluckan på min 740 ( skulle ju bara rätta till den lite hmm ) så jag var och skaffade ett nytt fäste till den men jag vet inte hur man ska fästa fast den i bilen.  ska man banka in dom där piggarna med en hammare bara lr vad?
snabba svar uppskattas:)
http://i280.photobucket.com/albums/kk182/pettson_camel/DSC00184.jpg

730 Inlägg
29 juli 2009
ja

snabbt o enkelt svar..

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
Audi <3

12 Inlägg
29 juli 2009
Trådstartare
sådär hammrat och klart, thx för hjlpen

75 Inlägg
29 juli 2009
Klassiker att den går sönder, fick min i handen när jag hade lite bråttom också smile, fast när jag köpte mitt fäste och skulle ha på den så bankade jag lite får hårt så en pigg gick igenom så den landade i bagaget långt nere. 10 minuter att hitta den och 30 minuter för att få piggen i där den ska vara haha big_smile

Är man en dryg jävel samtidigt som man påstår att man är i sina bästa år när man egentligen är en gammal gubbe så är det någonting som inte klickar i ordentligt

141 Inlägg
30 juli 2009
humm, e inte inne på forumet så ofta så ja lär missa svaret på denna fråga om de kommer något svar då vill säga, så svara gärna i min gästbok tack!! MEN:
min lucka e av, har fått tag i en ny rostfri lucka, men vart köper man armar å fästen å vad kostar de?!?
ser ju dumt ut utan luckan där..

MVH/Jonis

Edit: de e till min 745a turbo..
Senast redigerat av 325i (30 juli 2009)

Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!

Sök