3119
Sök

Imorgon Säljs bilen...

126 Inlägg
12 augusti 2006
#21
UseDubbelTurbo skrev:
eftifo skrev:
akta dig för supran i länk nummer två, kanske är tillfixar nu men när jag såg den i stockholm för ca 1 månad sen så va den skabbig, sprickor och bucklor i kjolpaketet!

(den fanns ute på blocket då med!)
de vl ändå ingen turbo i den? står 240 hästar? de är väl utan turbo.. de är väl 286 eller 330 i dom med turbo.. eller?
vet inte du, läste inte så noga men jag va nästan för mig att den dumpade när den körde förbi i sthlm, sen så vet jag att org i en non turbo supra är det 220 hk! men den kan ju va lite smått modifierad!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
12 augusti 2006
#22
eftifo skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
eftifo skrev:
akta dig för supran i länk nummer två, kanske är tillfixar nu men när jag såg den i stockholm för ca 1 månad sen så va den skabbig, sprickor och bucklor i kjolpaketet!

(den fanns ute på blocket då med!)
de vl ändå ingen turbo i den? står 240 hästar? de är väl utan turbo.. de är väl 286 eller 330 i dom med turbo.. eller?
vet inte du, läste inte så noga men jag va nästan för mig att den dumpade när den körde förbi i sthlm, sen så vet jag att org i en non turbo supra är det 220 hk! men den kan ju va lite smått modifierad!
jo men en vanlig mkiv tt har 330hk eu-spec(?) tror ja.. då verkar 240 lite klent... jävligt klent.. men om den dumpade så gjorde den smile
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (12 augusti 2006)


Bmw osv..

126 Inlägg
12 augusti 2006
#23
jaa fast är inte helt helt säker på att den dumpa tongue

Avstängd
121 Inlägg
12 augusti 2006
#24
Jaja, bort med nr 2. Men jag tycker 1 och 3:an ser bra ut. Några invändningar?

Swedish And Japanesee engineering in da house

9 Inlägg
12 augusti 2006
#25
Dreamcatcher skrev:
fattar inte hur Jap Sport i diverse länkar kan ha så lågt pris på bilarna. finns det nån förklaring ?
bilarna är inte i direkt bra skick, och dessutom säljs dom inte svenskreggade, det får man göra själv. har själv varit och tittat på de bilar som står i deras "garage" i sverige, svårt att hitta en utan skador.
Men som sagt priserna är låga, så då får man räkna med lite små fix.

381 Inlägg
12 augusti 2006
#26
Av dom där så e det endast nr 4 som har turbo!! Dom andra har ingen. Effekt utan turbo 230-240hk! Med turbo 280hk på pappert pga att bilarna i japan ej får ha mer än 280hk. Men där e mer effekt strax över 300hk orginal i en supra TT!


Heavy Metal N' Horsepower
174 Inlägg
12 augusti 2006
#27
330 i tt och 220 i nonturbo...

Alla kan köra fort rakt fram...

945 Inlägg
12 augusti 2006
Trådstartare
#28
Sådär. Nu är bilen såld. Jävligt smidig och snabb affär. 63000kr blev slutpriset och båda blev nöjda. Han skulle sätta in chip i den o sånt=) Nåväl, nu är det snart dags att flyga till Alanya en sväng! Hörs om en vecka gott folk.


Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
13 augusti 2006
#29
Sir_x skrev:
Sådär. Nu är bilen såld. Jävligt smidig och snabb affär. 63000kr blev slutpriset och båda blev nöjda. Han skulle sätta in chip i den o sånt=) Nåväl, nu är det snart dags att flyga till Alanya en sväng! Hörs om en vecka gott folk.
skönt big_smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan


Sök