Då är man hemma från eventet. Kul att folk dök upp till träffen trots att den krockade med söder-träffen. När det var dags att åka så hade vi en samling vid crew bilarna och förklarade om vad som skulle hända resten av kvällen men eftersom de flesta inte lyssnade och bara drog iväg till ****** så hann vi inte fixa avspärrning och folk tog inte bakvägen.
När vi körde den sk "fredagsmys" (vet att det är lördag idag ) så lyssnade inte publiken, hörde några som klagade på att det gick för fort med starterna. Till och med förarna klagade på att folk stod för nära, kunde ha gått riktigt illa men hur som helst så blev ingen skadad tack och lov.
Iallafall, stort tack till team NS-crew som fixade den här tillställningen och andra som hjälpte till
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Skriv gärna vad vi kan förbättra så att vi / publik & förare kan göra detta ännu bättre och säkrare, allt handlar om att sammarbeta så att alla får en rolig kväll.
jag han va borta vid barkarby men sen drog jag på söderträffen fick me bra me bilar hoppas ni hade kul senare hänger säkert på nästa gång om det inte krockar me nåt annat
som broshan skrev så va jag oxå bara me på parkeringen det va helt oki där bra me fina bilar sen hörde jag att ni drog till r********g hoppas ni hade kul där kommer säkert nästa gång oxå om inte det krockar me nåt annat