tujbo skrev:5000steg på RE bas då du får mer pulver till basen. Dock funkar hd12 säkerligen bra på 5000 steget med
B_ullmus skrev:Jag har 1st Carpower sonic 15" som jag är kanon nöjd med.Så jag får väl rekomendera en eller två såna.Måste jag starta en ny "tråd" för att fråga nåt eller kan man göra det i nån annans "tråd"? är ny här.
PeppeVectra skrev:har två kicker 10 du kan sätta i dörrarna för en billig peng, aldrig använda, en monterad i låda, en i kartong fortfarande.
BJonsson skrev:Råkar veta en kille som ska sälja två WMD2 18" hör av dig fall du är sugen....Spelat 151.4db i en kombi.
sveaochedith skrev:BJonsson skrev:Råkar veta en kille som ska sälja två WMD2 18" hör av dig fall du är sugen....Spelat 151.4db i en kombi.vad heter den killen då elller det är inte dom du försöker kränga iväg ?
sveaochedith skrev:tujbo skrev:5000steg på RE bas då du får mer pulver till basen. Dock funkar hd12 säkerligen bra på 5000 steget med impact e inget alternativ då?2 st hd 12 på 5000 steget kan ju spela helt okej bara jag få powerbass basen såld någon som vill köpa en powerbass 3xl 15 och 2 st syntex 1000d?