2548
Sök

Www.tuningzone.pl

164 Inlägg
5 november 2009
Trådstartare
Något som vet om sidan www.tuningzone.pl är e seriös sida?

Hardstyle, my lifestyle -'

396 Inlägg
5 november 2009
Jag vet bara en som handlat därifrån och det är Izual här på forumet. Hans erfarenheter har varit positiva vad jag vet iaf.

164 Inlägg
5 november 2009
Trådstartare
johanhhh skrev:
Jag vet bara en som handlat därifrån och det är Izual här på forumet. Hans erfarenheter har varit positiva vad jag vet iaf.

Okeyokey. Tack! smile

313 Inlägg
5 november 2009
Mathy91 skrev:

Inga problem.. Har handlat där flera gånger. även en kollega har gjort det utan några som helst problem.
Lite dåliga på engelska bara men annars ok...

164 Inlägg
5 november 2009
Trådstartare
_zigge_ skrev:
Mathy91 skrev:

Inga problem.. Har handlat där flera gånger. även en kollega har gjort det utan några som helst problem.
Lite dåliga på engelska bara men annars ok...

Låter suveränt smile

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
5 november 2009
Räkna dock inte med perfekt passform på allt.
En kompis beställde ett kit därifrån och det hade fått kapats sönder helt om det skulle passa bra, dock sålde han bil och allt innan det påbörjades.

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)

164 Inlägg
5 november 2009
Trådstartare
Torlejf skrev:
En kompis beställde ett kit därifrån och det hade fått kapats sönder helt om det skulle passa bra, dock sålde han bil och allt innan det påbörjades.

Mvh. David.

Okeyokey. Förhoppningsvis är det inte så när det gäller alla delar på andra slags bilar och modeller

9 108 Inlägg
6 november 2009
Har beställt läpp till bakkjolen (klockren passform) och en bakrutevinge (5mm för smal) och jag är nöjd, snabbare leverans än många svenska företag också hehe..

164 Inlägg
6 november 2009
Trådstartare
MilleN skrev:
Har beställt läpp till bakkjolen (klockren passform) och en bakrutevinge (5mm för smal) och jag är nöjd, snabbare leverans än många svenska företag också hehe..

Hehe, låter bra smile

313 Inlägg
6 november 2009
Torlejf skrev:

Mvh. David.

Säg något företag som säljes glasfiber kjolpaket med perfekt passform?? Inte änns Realcar har ju det.. Och kolla skillnad på priserna.. Klart att man får modda lite för att det ska passa. Annars får man plocka upp den tjocka plånboken och köpa kit i ABS plast som oftast är bättre...

Lycka te..

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
6 november 2009
_zigge_ skrev:
Torlejf skrev:

Mvh. David.

Säg något företag som säljes glasfiber kjolpaket med perfekt passform?? Inte änns Realcar har ju det.. Och kolla skillnad på priserna.. Klart att man får modda lite för att det ska passa. Annars får man plocka upp den tjocka plånboken och köpa kit i ABS plast som oftast är bättre...

Lycka te..

Jag om någon vet vad det innebär att köpa glasfiberkit med dålig passform.

Men folk räknar ibland med att man får lika bra passform på ett billigt kit som ett dyrt, och sen blir dom "arga" på företaget och kallar det skitföretag.

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)

313 Inlägg
6 november 2009
Torlejf skrev:
_zigge_ skrev:
Torlejf skrev:

Mvh. David.

Lycka te..

Jag om någon vet vad det innebär att köpa glasfiberkit med dålig passform.

Men folk räknar ibland med att man får lika bra passform på ett billigt kit som ett dyrt, och sen blir dom "arga" på företaget och kallar det skitföretag.

Mvh. David.

Precis.. Förstår vad du menar. Folk tror ju att det är "plug n play" på alla glasfiber kit.. Om man drar parralleller eller hur det stavas mellan ett dyrt och ett billigt företag. te.x Realcar och tuningzone som jag både har handlat mycket av så föredrar jag Tuningzone. Dom har fasiken både snabbare leverans och lika dålig passform fast till ett bättre pris än Realcar.. lol

Så kör på Tuningzone...!!! Det är min åsikt!

( Sen varierar det lite ifrån pryl till pryl. Allt är trotsallt handgjort, hade personen en dålig dag så blev det kanske lite halvtaskiga grejer.. Så är det ju med allt ifrån Bodykit till tv apparater och även bilar...)big_smile

Sök