3646
Sök

Hur är hårds bildemontering?

12 086 Inlägg
1 oktober 2008
Trådstartare
Skicka en förfrågan om en vlåda till dom igår.
Dom svara idag och betedde sig som 14 åringar som druckigt en folköl tongue

Någon som har en dålig dag lr ska jag radera mailet?

61 Inlägg
1 oktober 2008
beror väl på hur gärna du vill ha vlådan, du ska ha vlådan och inte bli vän med dem.

741 Inlägg
1 oktober 2008
Har lite svårt att tro på att dom beteér sig omoget om inte du var spydig först? lägg upp mailet här så man får läsa annars är väl denna tråden ganska meningslös? tongue

carzy
461 Inlägg
2 oktober 2008
Dom brukar kunna vara rätt dryga när man kommer dit o ska handla något..
Men man får oftast det man vill ha,och lite sämre humör.

Team BSG

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
2 oktober 2008
JapMax skrev:
Skicka en förfrågan om en vlåda till dom igår.
Dom svara idag och betedde sig som 14 åringar som druckigt en folköl tongue

Någon som har en dålig dag lr ska jag radera mailet?

Jag har aldrig hafft problem med dom utan dom är offta riktigt trevliga och proffsiga.

Mvh

4 586 Inlägg
2 oktober 2008
bättre att ringa det brukar ge ett trevligare bemötande

förstår inte alla som maila dit och hit det bästa är en telefon
Senast redigerat av jorre83 (2 oktober 2008)

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
2 oktober 2008
JagHarVolvo500 skrev:
Min erfarenhet av dom över telefon och öga mot öga är att dom är tjuriga asociala typer som tar överpris för allt.
(Och jag är inte den som prutar eller tycker att allt är dyrt utan glatt betalar ganska mycket för delar till mina älsklingar så nu när jag säger överpris så är det minst sagt dyrt.)

Varför handlar du där?

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

12 086 Inlägg
2 oktober 2008
Trådstartare
Jag sa kort och enkelt, "Jag bjuder 2500kr" för en vlåda jag hitta.

Dom svarar:

JAVISST!
Men då får du hämta den idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Annars kostar den 25000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Känns moget på nått sätt smile
Jag har svaga minnen av en skrot i lkpg som en kompis skulle köpa kofångare av, dom va sjukt dryga. Började läxa upp honom för att han sa kofångare och inte stötfångare:P va säkert samma skrot, jag tycker skrotar överlag idag är dryga och svindyra! Skulle man köpa en bil i delar på skroten får man ju betala mer än vad bilen kosta ny smile

782 Inlägg
3 oktober 2008
Jag tycker hårds är den enda vettiga skroten i linköping och har aldrig haft några problem med dom.
Iof så brukar jag ringa eller åka dit o prata med dom. Jag tror bara att dom är trötta på folk som prutar och aldrig kommer och hämtar sakerna som dom har skruvat bort helt i onödan.

Va glad att du fick svar öht för när jag maila ca 15 skrotar om bromsar till en ford fick jag bara svar av 2.

Dryg.
107 Inlägg
13 oktober 2009
ÅK DIT för helvete.
mkt trevligare bemött då.

köper du nått, åk tillbaks med en vetelängd, något kul, you name it. då blir du garanterat bra bemött nästa gång.
dom ser gärna kontanter istället för kort med.

336 Inlägg
13 oktober 2009
När jag bodde i Linköping åkte jag alltid ut till Hårds. Bra priser och trevliga grabbar. Saknar fan denna bildemotering.

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

199 Inlägg
13 oktober 2009
Petri skrev:
ÅK DIT för helvete.

köper du nått, åk tillbaks med en vetelängd, något kul, you name it. då blir du garanterat bra bemött nästa gång.

Håller med!
Smörj in er lite hos folk/företag ni kan ha nytta av.
Man kan tjäna mycket på sånt!

Med en vetelängd för 12,50kr kan man lätt ordna hundratals kronor i rabatter.

61 Inlägg
13 oktober 2009
Petri skrev:
ÅK DIT för helvete.

Tror han har hittat sin växellåda nu, det är över ett år sen han startade tråden wink

1 436 Inlägg
13 oktober 2009
Hur hårds kan överleva är för mig en gåta. Tycker de är både vresiga, tråkiga och dyra. Har handlat där många gånger men då i jobbet, dvs utanför min möjlighet att påverka.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

336 Inlägg
13 oktober 2009
Caffe skrev:
Hur hårds kan överleva är för mig en gåta. Tycker de är både vresiga, tråkiga och dyra. Har handlat där många gånger men då i jobbet, dvs utanför min möjlighet att påverka.

Dyra tycker inte jag wink Betalade 500 kr för 960 handtag, turbogrill samt 960 fluffpaneler.

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Performance meck
342 Inlägg
5 december 2009
mir skrev:
Caffe skrev:

Dyra tycker inte jag wink Betalade 500 kr för 960 handtag, turbogrill samt 960 fluffpaneler.

dom har sina dagar på hårds en dag kan dom vara skit trevliga men ibland undrar man vad fan problemet är

köpt rätt så mkt grejer där

ibland har dom sina mindre trevliga dagar skulle ha en bältes knäppe till en gammal 745a dom skulle ha 300spänn för det

månaden innan betalade jag 500 för 2fram stolar och ett baksäte samt en luftmasse mätare

den lite längre killen där inne är vettig att ha och göra med:D
brukar löna sig att åka och höra med dom iaf.

Mvh viktor

OEM <3
6 957 Inlägg
5 december 2009
MRosenson skrev:
Petri skrev:
ÅK DIT för helvete.

Med en vetelängd för 12,50kr kan man lätt ordna hundratals kronor i rabatter.

Så jävla sant tongue

OEM <3

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
5 december 2009
JapMax skrev:
Dom svarar:

JAVISST!
Men då får du hämta den idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Annars kostar den 25000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dom måste ha för många kunder, annars så skulle jag aldrig kommit på tanken att va så jävla oseriös, inte ens om kunden i fråga va grymmt spydig mot mig tongue

Charmskola hade kanske vart nått?
Senast redigerat av TenZer (5 december 2009)

Rock'n Roll

Sök